Αποσυρετε το αρθρο 3. Οχι κι αλλο τμημα ειδικης αγωγης.
Η αντιμετώπιση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ως ξεχωριστό αντικείμενο απο τα γενικα παιδαγωγικα είναι επιστημονικά λαθος κι έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την ενταξιακή φιλοσοφία, που προασπιζει τα διακιωματα ατομων με αναπηρια. Ο ειδικός παιδαγωγός δεν αποτελεί ξεχωριστή οντότητα από τον γενικό παιδαγωγό. Η εκπαίδευση των ειδικών παιδαγωγών δεν νοείται να είναι ανεξάρτητη από την εκπαίδευση των γενικών παιδαγωγών. Ο διαχωρισμός της εκπαίδευσης γενικών και ειδικών εκπαιδευτικών στηρίζεται στην κατηγοριοποίηση των μαθητών σε φυσιολογικούς και μη και στην απόδοση των δυσκολιών μάθησης σε παθολογικους παραγοντες συμφωνα με το απαρχαιωμενο παιδαγωγικα ιατρικο μοντελο.
Αποσυρετε το αρθρο 3. Οχι κι αλλο τμημα ειδικης αγωγης. Η αντιμετώπιση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ως ξεχωριστό αντικείμενο απο τα γενικα παιδαγωγικα είναι επιστημονικά λαθος κι έρχεται σε πλήρη αντίφαση με την ενταξιακή φιλοσοφία, που προασπιζει τα διακιωματα ατομων με αναπηρια. Ο ειδικός παιδαγωγός δεν αποτελεί ξεχωριστή οντότητα από τον γενικό παιδαγωγό. Η εκπαίδευση των ειδικών παιδαγωγών δεν νοείται να είναι ανεξάρτητη από την εκπαίδευση των γενικών παιδαγωγών. Ο διαχωρισμός της εκπαίδευσης γενικών και ειδικών εκπαιδευτικών στηρίζεται στην κατηγοριοποίηση των μαθητών σε φυσιολογικούς και μη και στην απόδοση των δυσκολιών μάθησης σε παθολογικους παραγοντες συμφωνα με το απαρχαιωμενο παιδαγωγικα ιατρικο μοντελο.