Τυγχάνει απορίας άξιον πώς οι μελλοντικοί απόφοιτοι του υπό ίδρυση τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιωαννίνων θα έχουν ακαδημαϊκό προσανατολισμό και παιδαγωγική κατάρτιση στις σπουδές τους, τη στιγμή που μεγάλο μέρος των διδασκόντων τους στερούνται τα στοιχεία αυτά. Σίγουρα μιλάμε για μία "αυτοδίκαιη" πράξη καθώς το παραπάνω άρθρο παραβαίνει κάθε αρχή ισονομίας και αξιοκρατίας που οφείλει να διέπει τη λειτουργία κάθε σοβαρού και αξιόπιστου Ακαδημαϊκού Ιδρύματος.
Τυγχάνει απορίας άξιον πώς οι μελλοντικοί απόφοιτοι του υπό ίδρυση τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιωαννίνων θα έχουν ακαδημαϊκό προσανατολισμό και παιδαγωγική κατάρτιση στις σπουδές τους, τη στιγμή που μεγάλο μέρος των διδασκόντων τους στερούνται τα στοιχεία αυτά. Σίγουρα μιλάμε για μία "αυτοδίκαιη" πράξη καθώς το παραπάνω άρθρο παραβαίνει κάθε αρχή ισονομίας και αξιοκρατίας που οφείλει να διέπει τη λειτουργία κάθε σοβαρού και αξιόπιστου Ακαδημαϊκού Ιδρύματος.