Κύριοι αρμόδιοι,
Σαφώς και είμαι υπέρ της ίδρυσης νέου τμήματος ειδικής αγωγής, τη στιγμή που υπάρχει τεραστια αναγκη στον κλάδο απο εξειδικευμένο προσωπικό. Γνωρίζετε πολύ καλά πως συχνα, ειδικα τον τελευταιο χρονο, συνάδελφοι χωρίς τα τυπικά προσόντα στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης καλούνται να υπηρετήσουν το ρολο του ειδικού παιδαγωγού.Τα μεταπτυχιακά προγράμματα απο μόνα τους δεν επαρκούν. Πολύ συνειδητά παίρνω αυτή τη θέση ως απόφοιτη του τμηματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, απόφοιτη μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημιου Birmingham Μεγαλης Βρετανίας και διδακτορικής φοιτήτριας του UCL. Γνωρίζω πολύ ξεκάθαρα πως οι γνώσεις μου σε πρακτικο επίπεδο προήλθαν απο τις προπτυχιακές μου σπουδες και όχι απο τις μετέπειτα. Ναι λοιπον στην αναβάθμιση των υπαρχόντων τμημάτων ειδικής αγωγής, καθώς και στην ίδρυση νέων.
Με εκτιμηση,
Τάνια Χασιωτου
Κύριοι αρμόδιοι, Σαφώς και είμαι υπέρ της ίδρυσης νέου τμήματος ειδικής αγωγής, τη στιγμή που υπάρχει τεραστια αναγκη στον κλάδο απο εξειδικευμένο προσωπικό. Γνωρίζετε πολύ καλά πως συχνα, ειδικα τον τελευταιο χρονο, συνάδελφοι χωρίς τα τυπικά προσόντα στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης καλούνται να υπηρετήσουν το ρολο του ειδικού παιδαγωγού.Τα μεταπτυχιακά προγράμματα απο μόνα τους δεν επαρκούν. Πολύ συνειδητά παίρνω αυτή τη θέση ως απόφοιτη του τμηματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, απόφοιτη μεταπτυχιακού προγράμματος του Πανεπιστημιου Birmingham Μεγαλης Βρετανίας και διδακτορικής φοιτήτριας του UCL. Γνωρίζω πολύ ξεκάθαρα πως οι γνώσεις μου σε πρακτικο επίπεδο προήλθαν απο τις προπτυχιακές μου σπουδες και όχι απο τις μετέπειτα. Ναι λοιπον στην αναβάθμιση των υπαρχόντων τμημάτων ειδικής αγωγής, καθώς και στην ίδρυση νέων. Με εκτιμηση, Τάνια Χασιωτου