Κάποιοι προσπαθούν να πείσουν ότι η ίδρυση ενός νέου Πανεπιστημιακού Τμήματος Ειδικής Αγωγής δεν οφείλεται στις αυξημένες ανάγκες για εκπαιδευτικούς με επαρκείς γνώσεις στην Ε.Α. παρά εξυπηρετεί «μικροσυμφέροντα πανεπιστημιακών», ενώ από την άλλη, η άνθιση των επί πληρωμή μεταπτυχιακών προγραμμάτων Ε.Α. τα τελευταία χρόνια οφείλεται καθαρά στην προώθηση του «ενταξιακού συστήματος».
ΝΑΙ στην ίδρυση του Τμήματος Ειδικής Αγωγής Ιωαννίνων.
ΝΑΙ στη λειτουργία των δημόσιων Πανεπιστημιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής 4ετούς φοίτησης που βγάζουν αποφοίτους επαρκώς καταρτισμένους σε θέματα Ε.Α.
ΝΑΙ και στη επιμόρφωση των δασκάλων και νηπιαγωγών γενικής σε θέματα Ε.Α.
Για να εφαρμοστεί και να λειτουργήσει το ενταξιακό μοντέλο που κάποιοι επικαλούνται σε άλλα σχόλια, δάσκαλοι ειδικής και γενικής αγωγής πρέπει να δουλεύουν ΜΑΖΙ.
Κάποιοι προσπαθούν να πείσουν ότι η ίδρυση ενός νέου Πανεπιστημιακού Τμήματος Ειδικής Αγωγής δεν οφείλεται στις αυξημένες ανάγκες για εκπαιδευτικούς με επαρκείς γνώσεις στην Ε.Α. παρά εξυπηρετεί «μικροσυμφέροντα πανεπιστημιακών», ενώ από την άλλη, η άνθιση των επί πληρωμή μεταπτυχιακών προγραμμάτων Ε.Α. τα τελευταία χρόνια οφείλεται καθαρά στην προώθηση του «ενταξιακού συστήματος». ΝΑΙ στην ίδρυση του Τμήματος Ειδικής Αγωγής Ιωαννίνων. ΝΑΙ στη λειτουργία των δημόσιων Πανεπιστημιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής 4ετούς φοίτησης που βγάζουν αποφοίτους επαρκώς καταρτισμένους σε θέματα Ε.Α. ΝΑΙ και στη επιμόρφωση των δασκάλων και νηπιαγωγών γενικής σε θέματα Ε.Α. Για να εφαρμοστεί και να λειτουργήσει το ενταξιακό μοντέλο που κάποιοι επικαλούνται σε άλλα σχόλια, δάσκαλοι ειδικής και γενικής αγωγής πρέπει να δουλεύουν ΜΑΖΙ.