Το σύστημα της «δημόσιας» παιδείας δεν πρόκειται να φτιάξει ποτέ εάν δεν:
1) Βελτιωθεί ουσιαστικά η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναβαθμιστεί η τεχνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση έτσι ώστε να προωθηθεί η εσωτερική βιοτεχνική δραστηριότητα.
2) Καταργηθούν οι συντεχνίες Τ.Ε.Ε., Ο.Ε.Ε. και λοιποί που μόνος λόγος ύπαρξη τους είναι η αύξηση του πλούτου των στενά συνεργαζομένων με αυτές ατόμων μέσω τελών και με περιορισμό της δραστηριότητας όλων των υπολοίπων που θα τύχουν να τολμήσουν να σηκώσουν κεφάλι . Όλες αυτές οι συντεχνίες αποτελούν αντισυνταγματικούς φασιστικού τύπου μονοπωλιακούς θεσμούς που βλάπτουν βάναυσα την χώρα και μόνο σκοπό έχουν την υποβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της υπέρ τους και υπέρ της εισαγωγής ξένων προϊόντων και υπηρεσιών.
3) Απελευθερωθούν πραγματικά όλα τα επαγγέλματα και όχι μόνο του φορτηγατζή και του ταξιτζή και κάποιων άλλων που μέχρι τώρα τα ψυλοκαταφερναν στην ζωή τους……..
4) Αντιγραφεί κατά λέξη και κατά γράμμα το εκπαιδευτικό σύστημα πρωτοπόρου ξένης χώρας. (δες: PISA report)
5) Το κράτος σταματησει να κάνει τον εξυπηρετητή των συντεχνιών και των διαφόρων λόμπυ και ασχοληθεί με έκδοση προδιαγραφών και με το αυστηρό έλεγχο της τήρηση τους.
Τέλος όταν το κράτος και η εκλεγμένη από το λαό βουλή κάνουν την δουλειά για την οποία πληρώνονται τότε θα λυθεί καιτο εκπαιδευτικό πρόβλημα και όλα όσα απορρέουν από αυτό και όλα τα άλλα. Δηλαδή ποτέ.
Το σύστημα της «δημόσιας» παιδείας δεν πρόκειται να φτιάξει ποτέ εάν δεν: 1) Βελτιωθεί ουσιαστικά η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναβαθμιστεί η τεχνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση έτσι ώστε να προωθηθεί η εσωτερική βιοτεχνική δραστηριότητα. 2) Καταργηθούν οι συντεχνίες Τ.Ε.Ε., Ο.Ε.Ε. και λοιποί που μόνος λόγος ύπαρξη τους είναι η αύξηση του πλούτου των στενά συνεργαζομένων με αυτές ατόμων μέσω τελών και με περιορισμό της δραστηριότητας όλων των υπολοίπων που θα τύχουν να τολμήσουν να σηκώσουν κεφάλι . Όλες αυτές οι συντεχνίες αποτελούν αντισυνταγματικούς φασιστικού τύπου μονοπωλιακούς θεσμούς που βλάπτουν βάναυσα την χώρα και μόνο σκοπό έχουν την υποβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της υπέρ τους και υπέρ της εισαγωγής ξένων προϊόντων και υπηρεσιών. 3) Απελευθερωθούν πραγματικά όλα τα επαγγέλματα και όχι μόνο του φορτηγατζή και του ταξιτζή και κάποιων άλλων που μέχρι τώρα τα ψυλοκαταφερναν στην ζωή τους…….. 4) Αντιγραφεί κατά λέξη και κατά γράμμα το εκπαιδευτικό σύστημα πρωτοπόρου ξένης χώρας. (δες: PISA report) 5) Το κράτος σταματησει να κάνει τον εξυπηρετητή των συντεχνιών και των διαφόρων λόμπυ και ασχοληθεί με έκδοση προδιαγραφών και με το αυστηρό έλεγχο της τήρηση τους. Τέλος όταν το κράτος και η εκλεγμένη από το λαό βουλή κάνουν την δουλειά για την οποία πληρώνονται τότε θα λυθεί καιτο εκπαιδευτικό πρόβλημα και όλα όσα απορρέουν από αυτό και όλα τα άλλα. Δηλαδή ποτέ.