Προσπαθώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να ισχυρίζονται κάποιοι πως η ίδρυση ενός νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής 4ετούς φοίτησης (καθώς και η συνέχιση της λειτουργίας των 2 υπαρχόντων τμημάτων Ε.Α. της Θεσσαλονίκης και του Βόλου) καταπατά τα δικαιώματα των μαθητών με αναπηρίες. Πώς είναι δυνατόν, ο κάτοχος βασικού πτυχίου στην Ειδική Αγωγή, να θεωρείται ότι δεν εξυπηρετεί το δικαίωμα των μαθητών αυτών στη μάθηση; Πώς μπορούν κάποιοι να συγκρίνουν τις γνώσεις 4 ετών (βασικό πτυχίο) με αυτές 2 (ή και 1) ετών (μεταπτυχιακό) και να τις χαρακτηρίζουν υποδεέστερες;
Προσπαθώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να ισχυρίζονται κάποιοι πως η ίδρυση ενός νέου τμήματος Ειδικής Αγωγής 4ετούς φοίτησης (καθώς και η συνέχιση της λειτουργίας των 2 υπαρχόντων τμημάτων Ε.Α. της Θεσσαλονίκης και του Βόλου) καταπατά τα δικαιώματα των μαθητών με αναπηρίες. Πώς είναι δυνατόν, ο κάτοχος βασικού πτυχίου στην Ειδική Αγωγή, να θεωρείται ότι δεν εξυπηρετεί το δικαίωμα των μαθητών αυτών στη μάθηση; Πώς μπορούν κάποιοι να συγκρίνουν τις γνώσεις 4 ετών (βασικό πτυχίο) με αυτές 2 (ή και 1) ετών (μεταπτυχιακό) και να τις χαρακτηρίζουν υποδεέστερες;