Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη Βρεττός Κωνσταντίνος | 1 Δεκεμβρίου 2010, 15:40
«Η Σχολή ως βασική ακαδημαϊκή μονάδα» Η θεσμοθέτηση της Σχολής ως βασική ακαδημαϊκή μονάδα είναι ένα θετικό μέτρο εν γένει. Αυτό που πρέπει να ορισθεί με προσοχή, είναι οι σχολές που παρουσιάζουν μια πολύ γενική συνάφεια, π.χ. μια ενδεχόμενη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Ενώ πολλές επιστήμες μπαίνουν κάτω από την ομπρέλα του ίδιου γενικού αντικειμένου, έχουν τεράστιες διαφορές και προαπαιτούμενες γνώσεις. Για παράδειγμα, στις Κοινωνικές Επιστήμες, τα Οικονομικά με τη Κοινωνιολογία ναι μεν έχουν συνάφειες αλλά στο προπαρασκευαστικό χρόνο έχουν τελείως διαφορετικές ανάγκες. Ειδικά τα Οικονομικά, ίσως θα έπρεπε να έχουν ένα τελείως αυτοτελή σχεδιασμό προπαρασκευαστικού έτους. Ερευνητές πάνω σε διάφορους τομείς μπορούν και πρέπει να σας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες για τις προαπαιτούμενες γνώσεις που πρέπει να έχει ένας δευτεροετής φοιτητής ανά αντικείμενο. Βρεττός Κωνσταντίνος Υποψήφιος Διδάκτορας