Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
•Οι νέοι φοιτητές εισάγονται σε Σχολή ή στο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο ή Τεχνολογικό Ίδρυμα) •Οι φοιτητές εντάσσονται στα επιμέρους προγράμματα σπουδών της Σχολής, μετά από το τέλος του πρώτου έτους, ανάλογα με τις επιδόσεις και τις προτιμήσεις τους Οι μοναδικές σοβαρές εξετάσεις που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα είναι : οι Πανελλαδικές Εξετάσεις και εξετάσεις του ΑΣΕΠ. ΟΛΕΣ οι άλλες είναι παρωδίες. Ειδικά στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση – έχω περάσει από ΑΕΙ και ΤΕΙ – είναι ο ορισμός της παρωδίας. Ο ένας δίπλα στο άλλο με ίδια θέματα σε μια αίθουσα με εκατοντάδες φοιτητές , με την αντιγραφή να είναι κανόνας , τα 2άρια που γίνονται 5, τα 3άρια που γίνονται 5, τα τηλέφωνα από γνωστούς και διδάσκοντες , με ελάχιστους επιτηρητές , που είναι απλοί θεατές , συνθέτουν το πιο εκρηκτικό μίγμα αναξιοπιστίας! Μου έλεγε πριν λίγες μέρες φίλος μου που δουλεύει σε ΤΕΙ ότι πήρε ένα μάθημα από ένα καθηγητή που έφυγε και το χρωστούσαν 450 φοιτητές και στη πρώτη εξεταστική με δικά του θέματα τους πέρασε ΟΛΟΥΣ ανεξάρτητα από το τι είχαν γράψει! Και όταν το ρώτησα γιατί το έκανε αυτό μου απάντησε : «Γιατί να γίνω και εγώ ο κακός καθηγητής». Αυτή είναι η Ελλάδα! Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση ΔΕΝ έχει τους μηχανισμούς να υποστηρίξει αδιάβλητες εξετάσεις. Η απόφαση σας να μεταφέρεται την επιλογή στις Σχολές θα είναι μαύρη σελίδα για την αξιοπιστία του συστήματος εισαγωγής. Τα παιδιά από την επαρχία που θα πάνε σε Σχολές της Αθήνας , Θεσσαλονίκης , Πάτρας κλπ θα βρεθούν μπροστά στα κυκλώματα των καθηγητών των Σχολών και θα ζήσουν το ρουσφέτι και την οικογενειοκρατία όπως ποτέ δεν το φανταζόταν και μάλιστα ως έργο Σοσιαλιστικού Κόμματος ! Τη παρωδία του ελέγχου επίδοσης στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δείχνουν με τον καλύτερο τρόπο οι επιδόσεις των Εκπαιδευτικών στις Εξετάσεις του ΑΣΕΠ: «Το 86% των αποφοίτων αποτυγχάνει στο μάθημα της ειδικότητάς του!!!» (http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4598047). Τρομάζω στην ιδέα να διορθώνονται τα γραπτά από μέλη ΔΕΠ. Είναι μια ευκαιρία η Ελλάδα να "βελτιώσει" τη θέση στη Λίστα με τις πιο διεφθαρμένες χώρες!!! Τα αγγλικά Πανεπιστήμια για να δεχθούν Έλληνες Φοιτητές στους Πολιτικούς Μηχανικούς (civil engineering) ελέγχουν την επίδοση σε δύο (2) μόνο μαθήματα: Μαθηματικά και Φυσική .Η πρόταση μου είναι : εισαγωγή σε Τμήμα όχι σε Σχολή με κριτήριο την γραπτή επίδοση σε 1 ΕΩΣ 4 μαθήματα στη Γ Λυκείου ΜΟΝΟ και καθόλου στη Β Λυκείου, κάτω από την αδιάβλητη διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων . Οι πολλές εξετάσεις το μόνο που κάνουν είναι να διαλύουν την εκπαιδευτική διαδικασία και να θεριεύουν την παραπαιδεία!