Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη PANAGIOTA F. | 1 Δεκεμβρίου 2010, 18:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο μεντορας θα πρεπει να εχει πολυχρονη εκπαιδευτικη-διδακτικη εμπειρια, περαιτερω σπουδες μεταπτυχιακου η διδακτορικου επιπεδου( παιδαγωγικα , ψυχολογια , διδακτικη , γνωστικο αντικειμενο )διαρκη επιμορφωση μεσα απο σεμιναρια , γνωση γλωσσων και υπολογιστων , παραμονη και επιμορφωση εκτος Ελλαδας και οχι να κατεχει θεση διοικητικη στην εκπαιδευση η να υπαρχει χρονια απουσια απο το σχολειο με αποσπασεις σε γραφεια και μητροπολεις ! Ο μεντορας θα προτεινα να ειναι ενθαρρυντικος και με διαθεση βοηθειας , υποστηριξης και συνεισφορας αλλα και συγχρονα να ειναι στο πλευρο των συναδελφων του για ενημερωση, επιμορφωση και συμπραξη στα σχολεια της αρμοδιοτητας του....ολα αυτα τα προσοντα και οι αρετες δεν ειναι απαραιτητα χαρακτηριστικα γνωρισματα των μεγαλυτερων συναδελφων καθως και οι νεοτεροι συναδελφοι πολλες φορες εχουν πολυ εμπειρια απο διαφορες βαθμιδες εκπαιδευσης αλλα και απο μεταπτυχιακες σπουδες , κατι που τους καθιστα χρησιμους στην σχολικη πραγματικοτητα...Ο μεντορας επισης θεωρω πως θα πρεπει μεσα απο την ηλεκτρονικη επικοινωνια ( e-mail , forums ,personal blogs ) να ναι διαθεσιμος και να προτεινει ευελικτες λυσεις για τους συναδελφους του...η τακτικη επαφη και διαδραση θα βελτιωνε πολυ την πραγματικοτητα της σχολικης ζωης για πολλους καθηγητες ... σας ευχαριστω πολυ .