Αξιότιμοι κύριοι
Ο προτεινόμενος νέος τομέας Εθνομουσικολογίας της Σχολής Μουσικών και Οπτικοακουστικών σπουδών κατά την γνώμη μου μεταβάλλει τον χαρακτήρα του υπάρχοντος Τμήματος Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων που αποφάσισαν να σπουδάσουν τα παιδιά μας. Επί προσωπικού ο γιός μου πέρυσι έβαλε πρώτο το ΤΗΜΟ ως επιλογή και πέρασε πρώτος , με βασικό του όνειρο να ειδικευτεί στην Τεχνολογία Ήχου και όχι να σπουδάσει ένα θεωρητικό αντικείμενο όπως διαφαίνεται ότι είναι αυτό που περιέχει το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου.
Κάποιος “κακόβουλος” θα έλεγε ότι το τμήμα παραμένει στο Ληξούρι μόνο και μόνο για να μη δημιουργήσει αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία ,εάν αυτό καταργείτο. Ενώ οι ρυθμίσεις για το Επιστημονικό Προσωπικό είναι αναλυτικές (με χαριστικά προνόμια που σχετίζονται με τον διδακτορικό τίτλο που πρέπει να κατέχουν) για τους φοιτητές οι αναφορές είναι μηδαμινές και επαφίενται στις καλένδες των αποφάσεων της Συγκλήτου. Με ανησυχούν πολλά πράγματα όπως η αναφορά στο άρθρο 1 που λέει “Ο εξοπλισμός, τα εργαστήρια, τα αρχεία και οι βιβλιοθήκες των Τμημάτων και Σχολών του Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων μεταφέρονται στα αντίστοιχα, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 4, Τμήματα και Σχολές του Ιονίου πανεπιστημίου” καθώς είναι πολύ πιθανόν μέρος ή όλος ο εξοπλισμός των Εργαστηρίων να μεταφερθεί στην Κέρκυρα. Η Σύγκλητος ,αλλά και το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να ξεκαθαρίσουν και να λύσουν αυτές τις απορίες που γεννώνται .
Θα επιθυμούσαμε να πληροφορηθούμε για παράδειγμα , τι συνάφεια θα έχει αυτός ο νέος τομέας με τον αντίστοιχο τομέα Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικής Ανθρωπολογίας του αντιστοίχου Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, το οποίο βέβαια διαθέτει άλλους δύο τομείς ( Ιστορικής και Συστηματικής Μουσικολογίας & Τεχνολογίας Ήχου, Μουσκοπαιδαγωγικής και Βυζαντινής Μουσικολογίας ) . Κατά την άποψή μου ο τομέας Εθνομουσικολογίας στο ΕΚΠΑ παρότι εξετάζει τη σχέση μεταξύ μουσικής και πολιτισμού σε ιστορική και συγχρονική προοπτική στον αντίστοιχο Τομέα που δημιουργείται στο Ληξούρι δεν υπάρχει καμία σχετική πληροφορία στο Σχέδιο Νόμου. Θα επιθυμούσα να ήξερα επίσης ποια θα είναι η συνάφεια ή διασύνδεση του συγκεκριμένου Τομέα με το αντίστοιχο Τμήμα Εικόνας και Ήχου του ΑΕΙ της Κέρκυρας καθώς και του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ή του αντιστοίχου τμήματος μουσικών σπουδών του ΑΠΘ. Αξιότιμοι κύριοι έχω την άποψη ότι θα πρέπει να δώσετε την δυνατότητα τουλάχιστον στους φετινούς φοιτητές την δυνατότητα να μεταγραφούν σε αντίστοιχο τμήμα , όπως αυτού του ΤΕΙ της Κρήτης .
Ως γονιός κλείνω με την παραίνεση να λάβετε υπόψη σας τις παραπάνω παρατηρήσεις και να στοχεύσετε σε ουσιαστική αναβάθμιση των σπουδών των παιδιών μας διατηρώντας τα όνειρά τους ζωντανά.
Αξιότιμοι κύριοι Ο προτεινόμενος νέος τομέας Εθνομουσικολογίας της Σχολής Μουσικών και Οπτικοακουστικών σπουδών κατά την γνώμη μου μεταβάλλει τον χαρακτήρα του υπάρχοντος Τμήματος Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων που αποφάσισαν να σπουδάσουν τα παιδιά μας. Επί προσωπικού ο γιός μου πέρυσι έβαλε πρώτο το ΤΗΜΟ ως επιλογή και πέρασε πρώτος , με βασικό του όνειρο να ειδικευτεί στην Τεχνολογία Ήχου και όχι να σπουδάσει ένα θεωρητικό αντικείμενο όπως διαφαίνεται ότι είναι αυτό που περιέχει το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου. Κάποιος “κακόβουλος” θα έλεγε ότι το τμήμα παραμένει στο Ληξούρι μόνο και μόνο για να μη δημιουργήσει αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία ,εάν αυτό καταργείτο. Ενώ οι ρυθμίσεις για το Επιστημονικό Προσωπικό είναι αναλυτικές (με χαριστικά προνόμια που σχετίζονται με τον διδακτορικό τίτλο που πρέπει να κατέχουν) για τους φοιτητές οι αναφορές είναι μηδαμινές και επαφίενται στις καλένδες των αποφάσεων της Συγκλήτου. Με ανησυχούν πολλά πράγματα όπως η αναφορά στο άρθρο 1 που λέει “Ο εξοπλισμός, τα εργαστήρια, τα αρχεία και οι βιβλιοθήκες των Τμημάτων και Σχολών του Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων μεταφέρονται στα αντίστοιχα, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 4, Τμήματα και Σχολές του Ιονίου πανεπιστημίου” καθώς είναι πολύ πιθανόν μέρος ή όλος ο εξοπλισμός των Εργαστηρίων να μεταφερθεί στην Κέρκυρα. Η Σύγκλητος ,αλλά και το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να ξεκαθαρίσουν και να λύσουν αυτές τις απορίες που γεννώνται . Θα επιθυμούσαμε να πληροφορηθούμε για παράδειγμα , τι συνάφεια θα έχει αυτός ο νέος τομέας με τον αντίστοιχο τομέα Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικής Ανθρωπολογίας του αντιστοίχου Τμήματος Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, το οποίο βέβαια διαθέτει άλλους δύο τομείς ( Ιστορικής και Συστηματικής Μουσικολογίας & Τεχνολογίας Ήχου, Μουσκοπαιδαγωγικής και Βυζαντινής Μουσικολογίας ) . Κατά την άποψή μου ο τομέας Εθνομουσικολογίας στο ΕΚΠΑ παρότι εξετάζει τη σχέση μεταξύ μουσικής και πολιτισμού σε ιστορική και συγχρονική προοπτική στον αντίστοιχο Τομέα που δημιουργείται στο Ληξούρι δεν υπάρχει καμία σχετική πληροφορία στο Σχέδιο Νόμου. Θα επιθυμούσα να ήξερα επίσης ποια θα είναι η συνάφεια ή διασύνδεση του συγκεκριμένου Τομέα με το αντίστοιχο Τμήμα Εικόνας και Ήχου του ΑΕΙ της Κέρκυρας καθώς και του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ή του αντιστοίχου τμήματος μουσικών σπουδών του ΑΠΘ. Αξιότιμοι κύριοι έχω την άποψη ότι θα πρέπει να δώσετε την δυνατότητα τουλάχιστον στους φετινούς φοιτητές την δυνατότητα να μεταγραφούν σε αντίστοιχο τμήμα , όπως αυτού του ΤΕΙ της Κρήτης . Ως γονιός κλείνω με την παραίνεση να λάβετε υπόψη σας τις παραπάνω παρατηρήσεις και να στοχεύσετε σε ουσιαστική αναβάθμιση των σπουδών των παιδιών μας διατηρώντας τα όνειρά τους ζωντανά.