Με την παρούσα μορφή του Σχεδίου συγχώνευσης, αυτή η δυνατότητα δεν παρέχεται στους φοιτητές της εισαγωγικής κατεύθυνσης ΣΑΕΤ καθώς το πανεπιστημιακό τμήμα στο οποίο εντάσσονται μετά τη συγχώνευση (ήτοι το Τμήμα Περιβάλλοντος) δεν θεραπεύει το γνωστικό αντικείμενο της Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης. Κατ’ αυτό τον τρόπο καταστρατηγείται η αρχή της ισονομίας.
Για το λόγο αυτό προτείνεται να προβλεφθεί στο σχέδιο συγχώνευσης η δυνατότητα των φοιτητών να πάρουν, όσοι το επιθυμούν, πανεπιστημιακό πτυχίο.
Με την παρούσα μορφή του Σχεδίου συγχώνευσης, αυτή η δυνατότητα δεν παρέχεται στους φοιτητές της εισαγωγικής κατεύθυνσης ΣΑΕΤ καθώς το πανεπιστημιακό τμήμα στο οποίο εντάσσονται μετά τη συγχώνευση (ήτοι το Τμήμα Περιβάλλοντος) δεν θεραπεύει το γνωστικό αντικείμενο της Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης. Κατ’ αυτό τον τρόπο καταστρατηγείται η αρχή της ισονομίας. Για το λόγο αυτό προτείνεται να προβλεφθεί στο σχέδιο συγχώνευσης η δυνατότητα των φοιτητών να πάρουν, όσοι το επιθυμούν, πανεπιστημιακό πτυχίο.