Παρακολούθώ την παρούσα σελίδα από την ημέρα που ξεκίνησε η διαδικασία διαβούλευσης.
Θα συμφωνήσω με πολλούς από τους συμμετέχοντες για τις αναγκαίες αλλαγές στην Παιδεία. Δεν πάει άλλο το πράγμα. Εντούτοις θα πρέπει αρχικά να τονίσω ότι θα πρέπει η Κ. Διαμαντοπούλου να θέσει τους στόχους των αλλαγών που επιζητεί και εν συνεχεία να ψάξει τις συνθήκες και τις διαδικασίες αλλαγών.
Έχω τελειώσει στο Πανεπιστήμιο Πατρών Μηχανικός Η/Υ πριν 4-5 χρόνια και αυτήν την στιγμή βρίσκομαι εξωτερικό και εργάζομαι με πολύ καλά χρήματα σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών και ταυτοχρόνως κάνω το μεταπτυχιακό μου. Θα σας εξιστορίσω λοιπόν εν τάχει την δική μου εμπειρία
1. Αν συγκρίνω τις συνθήκες που έχω βρει στο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού με αυτές του εσωτερικού θα πρέπει να ντρεπόμαστε στην Ελλάδα. Βασικά οι καθηγητές εδώ είναι πάρα πολύ προσιτοί, φιλικοί και άνετοι στην επικοινωνία. Δεν πρέπει να συμπεριφέρομαι δουλικώς και η αξιοκρατία επικρατεί σε μεγάλο βαθμό. Πεστε μου τι ισχύει από όλα αυτά στην Ελλάδα. Από όσο θυμάμαι οι καθηγητές στην Πάτρα (και φαντάζομαι στην λοιπή Ελλάδα) ήταν απρόσιτοι, στομφώδεις λες και είχαν πάρει μόλις το νόμπελ. Εάν δε ήθελες να κάνεις πτυχιακή έκανες τον χαμάλι ένα διάστημα και αν ήσουν καλός χαμάλης προχωρούσες....
2. Οι καθηγητές εδώ παρουσιάζονται στο μάθημα και είναι στο γραφείο τους για συζήτηση και απορείες. Πέστε μου πότε τα βλέπετε αυτά στην Ελλάδα. Δεν λέω, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αλλά η πλειονότητα τους ψάχναμε στην αίθουσα. ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΗΝ κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ. Ας πληρώσει δύο υπαλλήλους της να κανουν ένα γκάλοπ στην Πάτρα, Αθηνα, Θεσσαλονίκη στα Πανεπιστήμια-Πολυτεχνεία και να ρωτήσει τους φοιτητές για τους καθηγητές και για την παρουσία τους στην τάξη!!!!! θα εκλπαγεί!!!
3. Στις πλείστες των περιπτώσεων οι τακτικοί καθηγητές αναλώνονται στα κομματικά και εσωτμηματικές διαφορές με αποτέλεσμα να είναι όλοι τσακωμένοι με όλους...για αυτό πληρώνονται οι κ. κ. καθηγητές? Μάλλον θα συμφωνήσω με τον Διδάδασκων "Σπύρο" που έστειλε στην παρούσα ιστοσελίδα την παρατήρηση του για τους project managers...Βάλτε τους να κάνουν κάτι τελικά εκτός από ίντριγκες, τσακωμούς και κουταμάρες
4. Καλό θα είναι να προσανατολίσουν τα συγγράμματα και το μάθημα τους στην σημερινή πραγματικότητα. Ας ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ Η κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙ!!!!!!Μιλάμε για συγγράμματα του 1980, όταν μπήκαν οι κ. κ. καθηγητάδες και εν συνεχεία για 20-30 χρόνια καρπόνονμται ασυλία και μισθούς του Δημοσίου χωρίς καν να αλλάξουν ύλη.
Αυτά είχα να πω. Και να ενημερώσω τους αναγνώστες ότι υπάρχει και άλλος κόσμος, εκτός Ελλάδος που τα ξέρουμε όλα....ας κάνει η κ. Διαμαντοπούλου καμία βόλτα στην Ευρώπη να δει τι σημαίνει μάθηση, Πανεπιστήμιο και Εκπαίδευση. Εν συνεχεία δεν θα χρειαστεί διαβούλευση. Σκούπα θα χρειαστεί να σκουπίσει τα "σκουπίδια" των Πανεπιστημίων...
Καλησπέρα σας
Παρακολούθώ την παρούσα σελίδα από την ημέρα που ξεκίνησε η διαδικασία διαβούλευσης. Θα συμφωνήσω με πολλούς από τους συμμετέχοντες για τις αναγκαίες αλλαγές στην Παιδεία. Δεν πάει άλλο το πράγμα. Εντούτοις θα πρέπει αρχικά να τονίσω ότι θα πρέπει η Κ. Διαμαντοπούλου να θέσει τους στόχους των αλλαγών που επιζητεί και εν συνεχεία να ψάξει τις συνθήκες και τις διαδικασίες αλλαγών. Έχω τελειώσει στο Πανεπιστήμιο Πατρών Μηχανικός Η/Υ πριν 4-5 χρόνια και αυτήν την στιγμή βρίσκομαι εξωτερικό και εργάζομαι με πολύ καλά χρήματα σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών και ταυτοχρόνως κάνω το μεταπτυχιακό μου. Θα σας εξιστορίσω λοιπόν εν τάχει την δική μου εμπειρία 1. Αν συγκρίνω τις συνθήκες που έχω βρει στο Πανεπιστήμιο του εξωτερικού με αυτές του εσωτερικού θα πρέπει να ντρεπόμαστε στην Ελλάδα. Βασικά οι καθηγητές εδώ είναι πάρα πολύ προσιτοί, φιλικοί και άνετοι στην επικοινωνία. Δεν πρέπει να συμπεριφέρομαι δουλικώς και η αξιοκρατία επικρατεί σε μεγάλο βαθμό. Πεστε μου τι ισχύει από όλα αυτά στην Ελλάδα. Από όσο θυμάμαι οι καθηγητές στην Πάτρα (και φαντάζομαι στην λοιπή Ελλάδα) ήταν απρόσιτοι, στομφώδεις λες και είχαν πάρει μόλις το νόμπελ. Εάν δε ήθελες να κάνεις πτυχιακή έκανες τον χαμάλι ένα διάστημα και αν ήσουν καλός χαμάλης προχωρούσες.... 2. Οι καθηγητές εδώ παρουσιάζονται στο μάθημα και είναι στο γραφείο τους για συζήτηση και απορείες. Πέστε μου πότε τα βλέπετε αυτά στην Ελλάδα. Δεν λέω, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αλλά η πλειονότητα τους ψάχναμε στην αίθουσα. ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΗΝ κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ. Ας πληρώσει δύο υπαλλήλους της να κανουν ένα γκάλοπ στην Πάτρα, Αθηνα, Θεσσαλονίκη στα Πανεπιστήμια-Πολυτεχνεία και να ρωτήσει τους φοιτητές για τους καθηγητές και για την παρουσία τους στην τάξη!!!!! θα εκλπαγεί!!! 3. Στις πλείστες των περιπτώσεων οι τακτικοί καθηγητές αναλώνονται στα κομματικά και εσωτμηματικές διαφορές με αποτέλεσμα να είναι όλοι τσακωμένοι με όλους...για αυτό πληρώνονται οι κ. κ. καθηγητές? Μάλλον θα συμφωνήσω με τον Διδάδασκων "Σπύρο" που έστειλε στην παρούσα ιστοσελίδα την παρατήρηση του για τους project managers...Βάλτε τους να κάνουν κάτι τελικά εκτός από ίντριγκες, τσακωμούς και κουταμάρες 4. Καλό θα είναι να προσανατολίσουν τα συγγράμματα και το μάθημα τους στην σημερινή πραγματικότητα. Ας ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ Η κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙ!!!!!!Μιλάμε για συγγράμματα του 1980, όταν μπήκαν οι κ. κ. καθηγητάδες και εν συνεχεία για 20-30 χρόνια καρπόνονμται ασυλία και μισθούς του Δημοσίου χωρίς καν να αλλάξουν ύλη. Αυτά είχα να πω. Και να ενημερώσω τους αναγνώστες ότι υπάρχει και άλλος κόσμος, εκτός Ελλάδος που τα ξέρουμε όλα....ας κάνει η κ. Διαμαντοπούλου καμία βόλτα στην Ευρώπη να δει τι σημαίνει μάθηση, Πανεπιστήμιο και Εκπαίδευση. Εν συνεχεία δεν θα χρειαστεί διαβούλευση. Σκούπα θα χρειαστεί να σκουπίσει τα "σκουπίδια" των Πανεπιστημίων... Καλησπέρα σας