Αρχική Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξειςΆρθρο 10 – ΠροσωπικόΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Γρ Βραχόπουλος | 30 Σεπτεμβρίου 2018, 19:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
από την ανάγνωση του προτεινόμενου νομοσχεδίου διαπιστώνει εύκολα κανείς ότι δημιουργείται γενικά μια σύγχυση με το θέμα της ολοκληρωτικής αλλαγής αντικειμένου σπουδών σε ένα σημαντικό τμήμα των υφιστάμενων ειδικοτήτων. Λ.χ. με την κατάργηση των τμημάτων Μηχανολόγων-Ηλεκτρολόγων και Αυτοματισμών δημιουργείται εκ φύσεως κάποιο πρόβλημα συνωστισμού στα γνωστικά αντικείμενα των σημερινών μελών ΔΕΠ που υπηρετούν στα Ψαχνά εφόσον στα νέα τμήματα τα αντικείμενα αυτά ΚΑΙ προσοχή ΟΧΙ στο σύνολό τους λίγο ακουμπούν στο εύρος των αντικειμένων. Έτσι και με την λογική ότι το κάθε ΔΕΠ ΤΕΙ θα πρέπει από την ανάπτυξη των συγκεκριμένων αντικειμένων να διεκδικήσει την τοποθέτησή του σε κάποιο τμήμα του ΕΚΠΑ. Βεβαίως, το ΕΚΠΑ δεν αποτελείται από τμήματα με ειδικότητες μηχανικού που είναι το κύριο μέρος των ΔΕΠ ΤΕΙ ΣτΕλ. Έτσι δημιουργείται πρόβλημα είτε υποαπασχόλησης των υπηρετούντων είτε προβλήματος στην αναζήτηση αντικειμένου το οποίο να μπορούν να υποστηρίξουν αξιοπρεπώς. Για να για γίνω σαφής σημειώνω λ.χ. ο ΔΕΠ με αντικείμενο εργαλειομηχανές – cnc τι ανάλογο θέμα θα αναπτύσσει στο ΕΚΠΑ?. Εάν τώρα το μέλος ΔΕΠ αποφασίσει να διεκδικήσει μια άλλη ίσως ομοίου αντικειμένου θέση λ.χ. την διδασκαλία της Μηχανικής, τότε δε θα μπορεί με αξιοπρέπεια να την υποστηρίξει από άποψη υφιστάμενης έρευνας, εφόσον αυτή έχει προσανατολιστεί στο ποιο πάνω αντικείμενο εργαλειομηχανών – cnc. Συνεπώς πρέπει να προβλεφτεί ίσως και κάποια άλλου τύπου προσέγγιση του θέματος, είτε με αξιολόγηση της ποιότητας στα υφιστάμενα αντικείμενα είτε με δυνατότητα μετακίνησης σε άλλα ιδρύματα, εάν είναι αυτό εφικτό. Επίσης, κατά το ορθότερο η σύσταση των εκλεκτορικών σωμάτων ίσως θα πρέπει να προβλέπει κατά ένα μέρος ή κατά το όλον να αποτελείται από μέλη ΔΕΠ ΠΙ με αντικείμενο το υφιστάμενο αντικείμενο των ΔΕΠ ΤΕΙ. Ως παράδειγμα φέρω ότι ο φέρων το αντικείμενο ψύξη-κλιματισμός-θέρμανση μπορεί το εκλεκτορικό του να συμπληρώνεται από μέλη ΔΕΠ άλλων ΠΙ και Πολυτεχνείων με αντίστοιχη ειδικότητα, αντί της συσχέτισης με το νέο αντικείμενο που είναι μεν παρεμφερές αλλά δεν αποτελούσε προσανατολισμό της έρευνας του υποψηφίου μέχρι σήμερα.