Αρχική Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξειςΆρθρο 10 – ΠροσωπικόΣχόλιο του χρήστη Χ. Λαμπρόπουλος | 3 Οκτωβρίου 2018, 18:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο αυτό προβλέπει άνιση μεταχείριση των μελών ΔΕΠ του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας σε σχέση με τα μέλη ΔΕΠ των άλλων ΤΕΙ που απορροφήθηκαν από Παν/μια: Συγκεριμένα ενώ θα μπορούσε να ισχυρισθεί κάποιος ότι, εφόσον τα Τμήματα Ηλεκτρολόγων, Μηχανολόγων και Αυτοματισμού καταργούνται, τα μέλη ΔΕΠ τους εντάσσονται σε Γενικό Τμήμα, όμως τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Μηχανικών Τεχνολογίας Αεροσκαφών θα έπρεπε κατευθείαν να εντάσσονται στο Τμήμα Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας, όπως γίνεται στα νέα Τμήματα που δημιουργούνται π.χ. στο Παν/μιο Ιωαννίνων και προέρχονται από προηγούμενα τμήματα του ΤΕΙ Ηπείρου. Με αυτό το διδακτικό προσωπικό και με την προσθήκη και άλλων μελών ΔΕΠ της ΣΤΕΦ του πρώην ΤΕΙ Χαλκίδας και προς το παρόν ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας που ουσιαστικά έχουν επιστημονική και διδακτική δραστηριότητα που είναι συναφής με το αντικείμενο, θα μπορούσε να ξεκινήσει η λειτουργία του νέου Τμήματος με καλύτερους όρους από αυτούς που θέτει το σχέδιο νόμου (8 θέσεις μελών ΔΕΠ). Οι αναγκαίες νέες θέσεις μελών ΔΕΠ θα μπορούν να προκηρυχθούν και να κριθούν από επιτροπές όπου την πλειοψηφία θα έχουν εξωτερικοί κριτές και με αυτό τον τρόπο να εξασφαλισθεί ότι «το σύστημα δεν θα αναπαράγει τον εαυτό του». Επί της ουσίας τα υπάρχοντα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Μηχανικών Τεχνολογίας Αεροσκαφών θα αποτελούν την μοναδική ομάδα (τουλάχιστον εντός του ΕΚΠΑ) η οποία: (α) Έχει 15 χρόνια εμπειρία στην προσπάθεια να λειτουργήσει ένα τέτοιο Τμήμα. (β) Έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με το ποιά είναι τα προγράμματα σπουδών στο εξωτερικό. (γ) Έχει καταθέσει εδώ και 2 χρόνια στην ΑΔΙΠ πλήρη φάκελλο προγράμματος σπουδών για πιστοποίηση, το οποίο μπαίνει στο 2ο έτος της εφαρμογής του (Η ΑΔΙΠ δεν έχει ασχοληθεί ακόμη). (δ) Έχει αποκαταστημένη επαφή με όλους τους φορείς εμπορικής και γενικής αεροπορίας στην Ελλάδα και μπορεί στοιχειωδώς να αρθρώσει λόγο για το τι αποφοίτους θα βγάζει το νέο Τμήμα, που θα βρίσκουν δουλειά κλπ κλπ. (ε) Έχει ερευνητική δραστηριότητα, που έχει σχέση με το αντικείμενο και μάλιστα σε κλάδους στους οποίους κανένας άλλος δεν δραστηριοποιείται στον ελληνικό χώρο. Επειδή τα μέλη ΔΕΠ που ήδη σηκώνουν το βάρος της λειτουργίας του Τμήματος θα συνεχίσουν να φέρνουν σε πέρας το έργο του, καλό θα ήταν να επαναξετασθεί το νομοσχέδιο στο σημείο αυτό.