Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη GIANNHS K | 2 Δεκεμβρίου 2010, 00:02
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΡΙΘΜΙΣΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΘΕΩΡΙΑ - ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. 1) Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ. ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΧΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 1ου & 2ου ΕΤΟΥΣ? 2) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΠΡΑΚΤΙΚΗ - ΑΓΡΟΤΙΚΟ) ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΙΜΗΝΗ ΒΑΣΗ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΝΕΟΣ/Α ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ! 3) ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 2/3 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΝΟΜΟ. 4) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΕΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ) ΚΑΘΕ 3 ΕΤΗ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΩΣ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ Η ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΤΙΤΛΟΥΧΟΙ!