Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη Έλενα | 2 Δεκεμβρίου 2010, 00:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό θα ήταν να γινόταν επιλογή από ειδική επιτροπή της ενδιαφερόμενης σχολικής μονάδας, αποκλειστικά με βάση επιθυμητά προσόντα όπως η διδακτική εμπειρία (στην ιδιωτική εκπαίδευση κατά προτίμηση), οι δεξιότητες, ικανότητες, θετικές στάσεις, αρετές. Απαραίτητα κριτήρια για αυτή τη θέση στην εποχή μας θεωρώ πως είναι το πνεύμα επιχειρηματικότητας, καινοτομίας, συνεργατικότητας, διαλεκτικότητας και δημιουργικότητας. Πρωταρχικοί στόχοι του Μέντορα (ανά γνωστικό πεδίο) χρειάζεται να είναι η αυτονομία στη μάθηση σε όλα τα επίπεδα και η καλλιέργεια συμπεριφορών οι οποίες εμπνέουν εσωγενή κίνητρα, ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία της μάθησης, πρωτοβουλία, κριτική σκέψη, αίσθηση ειδικής/κοινής ευθύνης, ομαδική συνείδηση και αποδοχή. Η παρουσία του Μέντορα σε θέματα διδακτικής υποστήριξης, και όχι ψυχολογικής συμβουλευτικής, μπορεί να είναι απαραίτητη και μόνιμη όχι μόνο για τους νεοδιοριζόμενους αλλά και για κάθε εκπαιδευτικό αν λάβουμε υπ'όψιν το ρυθμό εξέλιξης καινοτομιών στην εκπαίδευση.