Διαβάζοντας και τα σχόλια των άμεσα ενδιαφερόμενων μαθητών καταλήγει κανείς στην διαπίστωση ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα έχει πρόβλημα διότι:
1. Δεν αναφέρεται η ανάγκη για επαγγελματικό προσανατολισμό στο σχολείο.
2. Δεν διαχωρίζεται η εκπαίδευση από την επαγγελματική σταδιδοδομία.
Οι σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν πρέπει να συγχέονται με την επαγγελματική σταδιοδρομία και η επιλογή του προγράμματος σπουδών δεν πρέπει, σε καμμία περίπτωση να εξαρτάται από τους βαθμούς των εξετάσεων.
Παρόλα αυτά και επειδή η συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου είναι μία διαδικασία που απαιτεί μεταξύ άλλων, καθαρή σκέψη, θεωρώ ότι το δελτίο πρέπει να συμπληρώνεται μετά την ψυχοφθόρα διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων.
Διαβάζοντας και τα σχόλια των άμεσα ενδιαφερόμενων μαθητών καταλήγει κανείς στην διαπίστωση ότι όλο το εκπαιδευτικό σύστημα έχει πρόβλημα διότι: 1. Δεν αναφέρεται η ανάγκη για επαγγελματικό προσανατολισμό στο σχολείο. 2. Δεν διαχωρίζεται η εκπαίδευση από την επαγγελματική σταδιδοδομία. Οι σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν πρέπει να συγχέονται με την επαγγελματική σταδιοδρομία και η επιλογή του προγράμματος σπουδών δεν πρέπει, σε καμμία περίπτωση να εξαρτάται από τους βαθμούς των εξετάσεων. Παρόλα αυτά και επειδή η συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου είναι μία διαδικασία που απαιτεί μεταξύ άλλων, καθαρή σκέψη, θεωρώ ότι το δελτίο πρέπει να συμπληρώνεται μετά την ψυχοφθόρα διαδικασία των εισαγωγικών εξετάσεων.