Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη ΔΜΑΡΚΟ | 2 Δεκεμβρίου 2010, 01:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
O Μέντορας είναι τίτλος τιμής δεν χρειάζεται κίνητρα, γιατί τα έχει, είναι η αγάπη του για αυτό που κάνει.Μόνο στήριξη για να κάνει σωστά τη δουλεία του χρειάζεται(π.χ κάλυψη εξόδων παρακολούθησης συνεδρίων του κλάδου του). Οι νεοδιόριστοι(ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ;) επιλέγουν το μέντορά τους από μητρώο (να η αξιολόγηση μέντορα),δεν υπάρχει καμία εξάρτηση διοικητική μεταξύ τους μόνο ορισμένος αριθμός παρουσιών στα μαθήματα του μέντορα.Ο Μέντορας είναι μαχόμενος εκπ/κος οι ώρες διδασκαλίας του να είναι περίπου 10 ανοικτές ΠΑΝΤΑ για παρακολούθηση από τους νεοδιόριστους αλλά και κάθε συνάδελφο(αναφέρομαι στη Δευτεροβάθμια, στη Π.Ε θα πρέπει να βρεθεί ανάλογη πρόταση). Θα έχει θεσμοθετημένες παρακολουθήσεις μαθημάτων νεοδιόριστων (μόνο μετά από σύμφωνη γνώμη τους), και φυσικά ώρες συνεργασίας μεταξύ τους. Με τα παραπάνω νομίζω μπαίνουν κάποιες ασφαλιστικές δικλείδες για <> Ελληνικά με την κακή έννοια που συναντάμε πάντα και παντού. Φυσικά θα πρέπει να υπάρχει και μέγιστος αριθμός συνεργατών συναδέλφων ανά μέντορα. Κατά τα άλλα συμφωνώ με το συν Άρη Σ.