Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη MASTORAS K | 2 Δεκεμβρίου 2010, 02:04
Ένας αυτοδημιούργητος οικογενειάρχης μάστορας εμπειροτεχνίτης που πονάει αυτόν τον τόπο. Η πρότασή μου… Η επιλογή για την Τεχνική Εκπαίδευση είναι βήμα καριέρας, είναι βήμα ενός νέου ανθρώπου για την αγορά εργασίας. Η Τεχνική Εκπαίδευση δεν πρέπει να επιλέγεται από ανάγκη. Πρέπει να επιλέγεται γιατί στη χώρα μας χρειαζόμαστε τεχνικούς και τεχνίτες μέσης εκπαίδευσης για εργασία. Οι σπουδαστές των επαγγελματικών λυκείων και σχολών λοιπόν πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα που είναι αναγκαία για την αγορά εργασίας μήπως και η χώρα μας ξεκολλήσει από τον πάτο όπου την έφτασαν οι τόσοι ‘ ‘ντοκτοράδες’ ’ που την κυβέρνησαν έως σήμερα..(προσωπικά πιστεύω ότι εάν την κυβερνούσαν αγράμματοι ίσως και να είχε καλύτερη τύχη.. ) Λυπάμαι για την κατάντια της χώρας μας!!! Να σας πω εγώ γιατί χρεοκόπησε η χώρα μας. 1ον Οι πτυχιούχοι ΑΕΙ και ΤΕΙ όταν παίρνουν το πτυχίο αποκτούν άμεσα επαγγελματικά δικαιώματα χωρίς να γνωρίζουν καν το αντικείμενο για το οποίο τους δίδονται αυτά τα δικαιώματα π.χ όταν παίρνει πτυχίο από το ΕΜΠ ή οποιοδήποτε άλλο ΑΕΙ ένας Μηχανολόγος έχει δικαίωμα την ίδια μέρα να ανοίξει συνεργείο Αυτοκινήτων ή συνεργείο Ψυκτικού Μηχανικού ή συνεργείο Υδραυλικού ή συνεργείο Μηχανοτεχνίτη ή συνεργείο Μηχανουργού ή συνεργείο Θερμαστού ή συνεργείο Μεταλλικών Κατασκευών ή συνεργείο Εφαρμοστού ή συνεργείο Συγκολλήσεων ή συνεργείο Ελασματουργείου ή συνεργείο Χυτεύσεων ή συνεργείο Αγροτικών Μηχανημάτων ή συνεργείο Επισκευής Πλοίων ή συνεργείο Επισκευής Αεροσκαφών ή συνεργείο Επισκευής Ελικοπτέρων ή συνεργείο Επισκευής Πετρελαιοκινητήρων ή συνεργείο Επισκευής Βενζινοκινητήρων ή…ή…ή… σταματώ εδώ διότι είναι τόσα πολλά τα δικαιώματα που τους δίνουν που θα σας κάνω να αγανακτήσετε εάν τα αναφέρω όλα. 2ον Σας ερωτώ εγώ τώρα, υπάρχει λογικός άνθρωπος σε αυτή τη χώρα που μπορεί να πιστέψει ότι ένας πτυχιούχος Ελληνικού ΑΕΙ ή ΤΕΙ (με τις όποιες σπουδές έχει από το ΑΕΙ ή το ΤΕΙ) μπορεί να εργασθεί σε οποιοδήποτε συνεργείο από τα προαναφερόμενα; 3ον Εάν ναι, τότε γιατί παρόλο του ότι τους παρέχεται το δικαίωμα δεν τολμούν να εργασθούν σε κάποιο από τα προαναφερόμενα συνεργεία; 4ον Εγώ που είμαι ένας απλός εμπειροτεχνίτης (έχω άδεια εμπειροτέχνη και δεν έχω τελειώσει ούτε το δημοτικό σχολείο) αρκετές φορές στο συνεργείο μου έκανα πρόσληψη τέτοιων άνεργων πτυχιούχων (διότι πίστευα πώς θα αναβαθμίσω το συνεργείο μου) και αυτοί από την πρώτη ημέρα ανάληψης υπηρεσίας δήλωναν παραίτηση λόγο αδυναμίας εκπλήρωσης των καθηκόντων τους!!! Ξέρετε ποια ήταν η ποιο συνηθισμένη δικαιολογία τους; - ααα εγώ νόμιζα θα κρατάω τίποτε βιβλία στο συνεργείο!!! Ενώ εσείς θέλετε τεχνίτη όχι επιστήμονα!!! μου απαντούσαν και έφευγαν!!! 5ον Εγώ τότε απευθύνθηκα σε ένα Τεχνικό Λύκειο και σε μια Τεχνική Σχολή για να προσλάβω απόφοιτους τεχνίτες. Ξέρετε τι διαπιστώνω σήμερα; Ότι τα παιδιά που πήρα από το Τεχνικό Λύκειο και την Τεχνική Σχολή έχουν χίλιες φορές περισσότερες τεχνικές γνώσεις από τους πτυχιούχους ΑΕΙ και ΤΕΙ και παρά τις γνώσεις που έχουν δεν μπορούν να βγάλουν άδεια άσκησης του επαγγέλματός τους. 6ον Να τι φταίει για την κατάντια του Ελληνικού Κράτους. Αυτός που ξέρει να κάνει μια δουλειά, το κράτος δεν του δίνει την απαραίτητη άδεια, την οποία άδεια όμως δίνει εντελώς ελεύθερα σε όσους είναι εντελώς ανειδίκευτοι όπως πτυχιούχους ΑΕΙ και ΤΕΙ. Με εκτίμηση ένας Εμπειροτέχνης που πονάει αυτόν τον τόπο.