• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΣΜΑΣ' | 2 Δεκεμβρίου 2010, 13:13

    ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΑΡΕΤΕ ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΠΛΕΞΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ(ΠΧ ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ )ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ ΜΟΝΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΤΑΛΑΝΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΣΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ , ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ:ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80,ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΚΑΙΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ,ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.