Αρχική Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής ΜακεδονίαςΆρθρο 11 – Ένταξη φοιτητώνΣχόλιο του χρήστη ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΤΖΑΤΖΟΥ | 13 Φεβρουαρίου 2019, 17:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μελετώντας το νομοσχέδιο «Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας» θα ήθελα να τοποθετηθώ ως εξής: Η παράγραφος 6 του άρθρου 11 (Ένταξη φοιτητών) «6. Οι φοιτητές που κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 έχουν υπερβεί τη διάρκεια των εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξανόμενη κατά τέσσερα (4) εξάμηνα, έχουν μόνο το δικαίωμα να ολοκληρώσουν τον πρώτο κύκλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι.» εκτιμώ ότι έρχεται σε αντίθεση με τα δικαιώματα που ορίζονται στο άρθρο 4 (Ισότητα των Ελλήνων) και στο άρθρο 16 (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη) του Συντάγματος, καθόσον δεν δίνονται ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση για το σύνολο των ενεργών φοιτητών. Ειδικότερα οι φοιτητές διαχωρίζονται σε δύο (2) κατηγορίες και οι αναγραφόμενοι στην εν λόγω παράγραφο φοιτητές αποκλείονται από τις ευκαιρίες στην εκπαίδευση που δίνονται στις προηγούμενες παραγράφους του ίδιου άρθρου, «τιμωρώντας» τους με αυτόν τον τρόπο. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω ότι στην κατηγορία αυτή δεν ανήκουν μόνο οι «αιώνιοι φοιτητές» αλλά και οι φοιτητές που είχε διακοπεί η φοίτησή τους, πέρα από τη θέλησή τους για διάφορους λόγους και με αίτησή τους έγινε η επανεγγραφή τους για τη συνέχιση των σπουδών τους. Σύμφωνα με τα προαναφερόμενα προτείνεται η κατάργηση της παρ. 6 του άρθρου 11. Με εκτίμηση Αστέριος ΤΖΑΤΖΟΥ Σπουδαστής Τ.Ε.Ι. Α.Μ.Θ. Τμήμα Αρχιτεκτονικής Τοπίου.