Αρχική Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής ΜακεδονίαςΆρθρο 11 – Ένταξη φοιτητώνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΙΡΗ | 14 Φεβρουαρίου 2019, 23:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από την ανάγνωση του νομοσχεδίου σχετικά με το ΔΙ.ΠΑ.Ε. το πρώτο συμπέρασμα που βγαίνει είναι η συγγραφή του πραγματοποιήθηκε από άτομα με νοοτροπία του προηγούμενου αιώνα και ουδεμία σχέση έχει η πανεπιστημιακή εκπαίδευση με αυτή της ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ . Η πλειονότητα των άρθρων αναφέρεται στην επανατοποθέτηση των Καθηγητών και των διοικητικών υπαλλήλων για την φοιτητική κοινότητα αναφέρονται ελάχιστα . Επίσης συνοδεύεται από την λογική ότι μια ειδικότητα μπορεί να έχει το μοναδικό επαγγελματικό προνόμιο, να εκτελεί όλες τις εργασίες σύμφωνα με τροποποιημένο κανονισμό επαγγελματικών δικαιωμάτων σε δικτατορικό βαθμό σε βάρος άλλων ειδικοτήτων του όμορου κλάδου και όχι μόνο πχ πολιτικός μηχανικός μέχρι και οικονομικοτεχνικές μελέτες μπορεί να κάνει αλλά όχι financial engineering (πως δεν το προβλέψανε απορώ ) !!!!!!!! . Η λογική της ακαδημαϊκής κοινότητας στο εξωτερικό( E.E και USA κλπ) είναι η απευθείας εξειδίκευση με σκοπό την άμεση επαγγελματική αποκατάσταση των φοιτητών (δείκτης απασχολησιμότητας ,σημαντικό κριτήριο επιλογής ενός πανεπιστήμιου από έναν υποψήφιο )από τη λήψη του πρώτου πτυχίου (λέγεται bachelor ) αλλά και την αντιμετώπιση των γρήγορων εξελίξεων σε διάφορους τομείς της οικονομίας . Στα προηγμένα κράτη το master πραγματοποιείται εφόσον έχεις εργασιακή εμπειρία στο αντικείμενο σου, τουλάχιστον 2ετης στον τομέα σου (όχι στο café ή στο Bar) ,έχει προηγηθεί και πραγματική άσκηση κατά τη διάρκεια των σπουδών όπου προβλέπεται εργαστήριο !!!!!!Δηλ. εργαστηριακά μαθήματα πραγματικά όχι στην αίθουσα (δηλ. συνέχεια της θεωρίας ) Το άρθρο 11 παραγρ 8 αποφασίζει και διατάζει ότι: «Οι φοιτητές του Τμήματος Αρχιτεκτονικής Τοπίου του Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εντάσσονται στο Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής ή στο Τμήμα Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του ΔΙ.ΠΑ.Ε. με πράξη του Προέδρου του οικείου Τμήματος, ύστερα από αίτησή τους που υποβάλλεται στη γραμματεία του Τμήματος έως τις 30-9-2019, η οποία δεν ανακαλείται.» Σοβαρά κύριοι , η μοναδική σχολή στην Ελλάδα με εξειδικευμένο αντικείμενο που έχει υποστεί διωγμό του τύπου " θα κλείσει δε θα κλείσει" . Ξέρετε οι αντίστοιχες σχολές στο εξωτερικό τυγχάνουν μεγάλης εκτίμησης αναφέρω ενδεικτικά μερικές παρακάτω για να αναθεωρήσετε την εν λογω αντιδημοκρατική επιλογή σας δηλ .εσείς οι συντάκτες του μέσω αυτού του σχεδίου νόμου θα επιλέξετε το Τι θα σπουδάσω ΕΓΩ, κατά παράβαση του άρθρων του Συντάγματος της Ελλάδος : • άρθρο 4 παράγ. 1 • άρθρο 5 παράγ. 1 • άρθρο 16 παράγ. 2 • άρθρο 25 παράγ. 3 Παρακάτω θα βρείτε αντίστοιχες σχολές του εξωτερικού οι οποίες δεν είναι και οι μοναδικές στην υφήλιο . 1. Αυστρία https://www.boku.ac.at/en/studienservices/studien/bakk/h033219/?selectedTypes=GROUP 2. Σουηδία Swedish University of Agricultural Sciences https://www.slu.se/utbildning/program-kurser/program-pa-grundniva/tradgardsingenjor-design/ https://www.slu.se/utbildning/program-kurser/program-pa-grundniva/landskapsarkitekt-alnarp/ 3. Βρετανία https://www.sheffield.ac.uk/landscape 4. Ρουμανία από το 1948 http://www.usamv.ro/index.php/en/academics/faculties http://www.horticultura-bucuresti.ro/ 5. ΗΠΑ University of Massachusetts Amherst https://www.umass.edu/larp/ 6.Κυπρος :Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος https://www.nup.ac.cy/gr/courses/bachelor-of-landscape-architecture/ Να καταργηθεί άμεσα το άρθρο 11 παραγρ 8 και η σχολή Αρχιτεκτονικής Τοπίου να παραμείνει ως έχει. Ενώ το ακαδημαϊκό προσωπικό να μη πτοηθεί και να συνεχίζεται να εργάζεται για την ανάπτυξη της ακαδημαϊκής ταυτότητας του αντικειμένου αλλά και της επαγγελματικής αποκατάστασης των αποφοίτων του τμήματος.