• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 16 Φεβρουαρίου 2019, 16:31

    Όταν υλοποιείς αλλαγές στον χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπόψη μόνο "τα θέλω" των καθηγητών και των πρυτάνεων, τότε έχεις εξασφαλίσει σίγουρη στήριξη στις πολιτικές σου. Τι όμως δεν έχεις καταφέρει; Aφήνεις τον όποιο παραγωγικό ιστό υπάρχει στους 7 νομούς της Κ.Μακεδονίας + 2 νομούς σε Δράμα-Καβάλα με 1 μόνο σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών (ΑΠΘ) με ελάχιστους αποφοίτους καθ' έτος, κλείνοντας το τμήμα Ηλεκτρολογίας στο ΤΕΙ Καβάλας, στο ΤΕΙ Κοζάνης, στο ΤΕΙ Λάρισας και στο ΤΕΙ Λαμίας. Κλείνεις τα Τμήματα Αυτοματισμού και Οχημάτων από το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και τα ονομάζεις ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, λες και έχουν το ίδιο αντικείμενο... Το ίδιο έκανες και στην Αθήνα, όμως εκεί μερίμνησες να ενώσεις Ηλεκτρολόγους και Ηλεκτρονικούς... Στη Θεσσαλονίκη ενώσεις ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, 2 αντικείμενα αρκετά μακρινά στο επιστημονικό τους υπόβαθρο και με διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα... ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ... Γεμίζεις με πτυχιούχους τομέα Οικονομίας όλες τις πόλεις ΚΑΙ δημιουργείς τεχνητή ανεργία... Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΥΤΕΣ; ΑΠΛΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ 2 ΥΛΟΙΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΩΣ ΤΕΙ... Δεν ρωτήθηκε ούτε η τοπική κοινωνία, οικονομικοί φορείς, ούτε τα επιμελητήρια, ούτε οι γονείς των υποψηφίων μαθητών, ούτε η εκπαιδευτική κοινότητα της δευτεροβάθμιας... Κλειστές συζητήσεις και αποφάσεις. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...