Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Σωτηρόπουλος | 2 Δεκεμβρίου 2010, 18:12
λοιπόν έχουμε και λέμε: 30-40 άτομα κάνουμε εδώ διαβούλευση... 50-60 άτομα κάνουνε καταλήψεις..... 60-80 μέλη ΔΕΠ κάνουν συνελεύσεις.... 10-12 ειδικοί σχεδιάζουν..... 300000 παιδιά κρίνεται το άδηλο μέλλον τους.... 300 βουλευτές χωρίς επαφή με το αντικείμενο.... ( τα νούμερα είναι απλώς ενδεικτικά ) 110 δις ευρώ για 15 χρόνια 350 δις για τα επόμενα 150 έκαστος και η νεύρωσή του - πρόβλημα κάτι δεν πάει καλά νομίζω ότι σε αυτή την χώρα δουλευόμαστε μεταξύ μας και δεν παραδεχόμαστε ότι δεν είμαστε ικανοί να μαζέψουμε ούτε τα σκουπίδια μας τόσο δύσκολο είναι; Για να οικοδομήσεις πλαίσιο χρειάζονται υλικά - σχέδιο και κανόνες δόμησης και χωροχρονική τοποθέτηση στο κοινωνικό - γίγνεσθαι περιβάλλον με προοπτική τουλάχιστον 50 χρόνων. Πάρτε ένα απλό παράδειγμα: εν αντιθέσει με όλο τον υπόλοιπο πλανήτη εμείς βάλαμε τα φωτοβολταικά στα πιό εύφορα χωράφια, ήτοι 6 δις εισαγωγές σε τρόφιμα....Με αυτές τις λογικές δεν γίνεται χωριό αλλά κάτι άλλο, ρωτήστε για την λέξη τους φοιτητές του τμήματος χημείας Π.Πατρών ΤΑ ΕΙΠΑ