• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Τσιλιάς' | 17 Φεβρουαρίου 2019, 23:43

    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Συγχαρητήρια για την αξιόλογη προσπάθεια για την αναδιάρθρωση στην εκπαίδευση. Να επισημάνω όμως ότι για να στεφθεί με επιτυχία αυτή θα πρέπει να εφαρμοστούν ολοκληρωτικές αλλαγές και όχι τμηματικές. Για παράδειγμα με τον τρόπο που πολύ ορθά υποστηρίζονται οι θέσεις των καθηγητών μετά τη συγχώνευση και τη δημιουργία των νέων τμημάτων, θα πρέπει αντίστοιχα να σταματήσουν να υπάρχουν και φοιτητές 2 ταχυτήτων. Πιο συγκεκριμένα, ήδη το επίπεδο σπουδών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, στο οποίο φοιτώ, είναι υψηλό και αντίστοιχο με των ομοίων τμημάτων των πανεπιστημίων, θα πρέπει να γίνει άμεση και καθολική εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών και ομαλή ένταξη όλων των φοιτητών σε αυτό απλά με την την παρακολούθηση των επιπλέον μαθημάτων που θα οριστούν όπως ορίζεται κατά το σχέδιο. Ο διαχωρισμός σε φοιτητές 2 ταχυτήτων, δηλαδή σε αυτούς που θα μπορούν να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους σε Πανεπιστημιακό και σε αυτούς που έχουν ξεπεράσει τα 8+4 εξάμηνα είναι απαράδεκτος και αδίκως τιμωρητικός.Ειδικά όταν αυτό νομοθετείται από την κυβέρνηση που κατάργησε τις διαγραφές με το σκεπτικό πως οι πιο αδύναμοι κοινωνικά και οικονομικά φοιτητές, είναι αυτοί που ξεπερνάνε κατά πολύ τα τυπικά έτη σπουδών, καθότι παράλληλα δουλεύουν για να ανταπεξέλθουν. Οριστική κατάργηση της παραγράφου 6 του άρθρου 11 καθώς διαχωρίζει τους φοιτητές που για σημαντικούς λόγους δεν μπόρεσαν να τελειώσουν εντός των προβλεπόμενων ετών να τελειώσουν τις σπουδές και δεν τους δίνει τη δυνατότητα να λάβουν το πτυχίο του νέου πλέον Πανεπιστημίου. Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά η τύχη των ήδη αποφοίτων των σχολών που περιλαμβάνονται στο σχέδιο. Θα πρέπει να γίνει άμεση αναβάθμιση των πτυχίων τους χωρίς διάκριση με νομοθετικό πλαίσιο που θα βάζει πλέον οριστικό τέλος στις διακρίσεις μεταξύ των φοιτητών αλλά θα θωρακίζει και θα αναβαθμίζει γενικά το ήδη ταλαιπωρημένο εκπαιδευτικό μας σύστημα στην συγκεκριμένη βαθμίδα. Τσιλιάς Δημήτρης, ΣΔΟ ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ