Πρωτοβάθμια - Δευτεροβάθμια Παιδεία:
1) Υποχρεωτική διδασκαλία στην επαρχία όλων των δασκάλων για 3-5 χρόνια χωρίς εξαιρέσεις. Υπάρχουν παιδιά σε νησιά που διψούν για μόρφωση και δεν υπάρχουν δάσκαλοι, ενώ τα γραφεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εξακολουθούν να είναι υπερπλήρη. Οι ανάγκες των γραφείων μπορούν να καλυφθούν και από διοικητικούς μέσω μετατάξεων από άλλους φορείς του δημοσίου. Η θέση του δασκάλου είναι στο σχολείο και όχι σε γραφείο.
2)Απαγόρευση των αποσπάσεων χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια... πόσες γυναίκες έχουν πάρει απόσπαση στα αστικά κέντρα για επαπειλούμενη εγκυμοσύνη; Πόσοι γιατί είναι κολλητοί των υπουργών και των βουλευτών. Αν επιτραπούν οι αποσπάσεις, αυτές σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μοριοδοτούνται όπως εξακολουθεί να γίνεται σήμερα.
Τριτοβάθμια Παιδεία:
1) Συνδεση μισθού ΔΕΠ με έρευνα, δημοσιεύσεις & αξιολόγησης
2) Διορισμός ΔΕΠ μόνο μέσω ΑΣΕΠ, όπου κριτήρια όπως εργασιακή εμπειρία, έρευνα και δημοσιεύσεις να παίζουν πρωτεύοντα ρόλο.
3)Απομάκρυνση πολιτικών νεολαίων από τον χώρο των πανεπιστημίων. Οι κομματικοί στρατοί δεν βοηθούν την παιδεία, την καταστρέφουν εκ των έσω σαν το σαράκι! Τι φοβάστε? Μην χάσετε τους ψηφοφόρους του μέλλοντος? Σας έχουμε γυρίσειήδη την πλάτη.
4)ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ:Ενασχόληση ΔΕΠ μόνο με ακαδημαϊκές δραστηριότητες. Τέρμα οι επιτροπές, τέρμα τα βουλευτιλίκια, τέρμα οι θέσεις στις Τράπεζες. Όποιος θέλει τέτοια πόστα να παραιτείται/απολύεται υποχρεωτικά. Ο Ακαδημαϊκός πρέπει να ασχολείται μόνο με την έρευνα και με τους φοιτητές του
5)Αναθεώρηση και αναβάθμιση της ύλης ανά 5-ετία. Δεν μπορεί να διδασκόμαστε για το Bretton Woods και το χρυσό (1994) και σήμερα να ζο΄΄υμε μια προτοφανή οικονομική κρίση βασισμένη σε άλλο χρηματοοικονομικό μοντέλο και θεωρίες. Ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και έχουμε μείνει ήδη πολύ πίσω. Επίσης τα συγγράμματα πρέπει να είναι άσχετα από το ΔΕΠ.
6) Τέλος οι αιώνιοι φοιτητές: Τα 4-5 πρώτα χρόνια φοίτησης πρέπει να είναι δωρεάν όπως και τώρα. Ακολούθως οι φοιτητές θα πρέπει να πληρώνουν ένα μέρος από τα δίδακτρα τους πχ +1 χρόνος 25% συνεισφορά στα δίδακτρα, +2 χρόνια 50% συνεισφορά στα δίδακτρα κ.ο.κ.
7) Σε συνέχεια του προηγούμενου, αν ο φοιτητής δεν έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του σε 8 χρόνια θα διαγράφεται από το τμήμα
8) Σύνδεση του Ιδιωτικού τομέα με το εκπαιδευτικό σύστημα: Παρότρυνση ιδιωτικού τομέα να συμμετέχχει στην έρευνα με επιδοτήσεις με αντάλλαγμα πχ φοροαπαλλαγές.
9)Υποχρεωτική,επιδοτούμενη, έμμισθη, με ασφάλιση εργασία φοιτητών 6-12 μηνών για την απόκτηση του πτυχίου τους...και φυσικά δεν εννοώ να πάει ο φοιτητής να πάει να δουλέψει στο γραφείο της μάνας του και του νονού!
10) Ερώτησης: τα γραφεία απασχόλησης στα πανεπιστήμια λειτουργούν? Τι νόημα έχουν? Τα αντίστοιχα στις US και UK (από προσωπική πείρα) είναι έτη φωτός μπροστά...μήπως να κάνετε κάποια επίσκεψη για να δείτε πως λειτουργούν?
Πρωτοβάθμια - Δευτεροβάθμια Παιδεία: 1) Υποχρεωτική διδασκαλία στην επαρχία όλων των δασκάλων για 3-5 χρόνια χωρίς εξαιρέσεις. Υπάρχουν παιδιά σε νησιά που διψούν για μόρφωση και δεν υπάρχουν δάσκαλοι, ενώ τα γραφεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εξακολουθούν να είναι υπερπλήρη. Οι ανάγκες των γραφείων μπορούν να καλυφθούν και από διοικητικούς μέσω μετατάξεων από άλλους φορείς του δημοσίου. Η θέση του δασκάλου είναι στο σχολείο και όχι σε γραφείο. 2)Απαγόρευση των αποσπάσεων χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια... πόσες γυναίκες έχουν πάρει απόσπαση στα αστικά κέντρα για επαπειλούμενη εγκυμοσύνη; Πόσοι γιατί είναι κολλητοί των υπουργών και των βουλευτών. Αν επιτραπούν οι αποσπάσεις, αυτές σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μοριοδοτούνται όπως εξακολουθεί να γίνεται σήμερα. Τριτοβάθμια Παιδεία: 1) Συνδεση μισθού ΔΕΠ με έρευνα, δημοσιεύσεις & αξιολόγησης 2) Διορισμός ΔΕΠ μόνο μέσω ΑΣΕΠ, όπου κριτήρια όπως εργασιακή εμπειρία, έρευνα και δημοσιεύσεις να παίζουν πρωτεύοντα ρόλο. 3)Απομάκρυνση πολιτικών νεολαίων από τον χώρο των πανεπιστημίων. Οι κομματικοί στρατοί δεν βοηθούν την παιδεία, την καταστρέφουν εκ των έσω σαν το σαράκι! Τι φοβάστε? Μην χάσετε τους ψηφοφόρους του μέλλοντος? Σας έχουμε γυρίσειήδη την πλάτη. 4)ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ:Ενασχόληση ΔΕΠ μόνο με ακαδημαϊκές δραστηριότητες. Τέρμα οι επιτροπές, τέρμα τα βουλευτιλίκια, τέρμα οι θέσεις στις Τράπεζες. Όποιος θέλει τέτοια πόστα να παραιτείται/απολύεται υποχρεωτικά. Ο Ακαδημαϊκός πρέπει να ασχολείται μόνο με την έρευνα και με τους φοιτητές του 5)Αναθεώρηση και αναβάθμιση της ύλης ανά 5-ετία. Δεν μπορεί να διδασκόμαστε για το Bretton Woods και το χρυσό (1994) και σήμερα να ζο΄΄υμε μια προτοφανή οικονομική κρίση βασισμένη σε άλλο χρηματοοικονομικό μοντέλο και θεωρίες. Ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και έχουμε μείνει ήδη πολύ πίσω. Επίσης τα συγγράμματα πρέπει να είναι άσχετα από το ΔΕΠ. 6) Τέλος οι αιώνιοι φοιτητές: Τα 4-5 πρώτα χρόνια φοίτησης πρέπει να είναι δωρεάν όπως και τώρα. Ακολούθως οι φοιτητές θα πρέπει να πληρώνουν ένα μέρος από τα δίδακτρα τους πχ +1 χρόνος 25% συνεισφορά στα δίδακτρα, +2 χρόνια 50% συνεισφορά στα δίδακτρα κ.ο.κ. 7) Σε συνέχεια του προηγούμενου, αν ο φοιτητής δεν έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του σε 8 χρόνια θα διαγράφεται από το τμήμα 8) Σύνδεση του Ιδιωτικού τομέα με το εκπαιδευτικό σύστημα: Παρότρυνση ιδιωτικού τομέα να συμμετέχχει στην έρευνα με επιδοτήσεις με αντάλλαγμα πχ φοροαπαλλαγές. 9)Υποχρεωτική,επιδοτούμενη, έμμισθη, με ασφάλιση εργασία φοιτητών 6-12 μηνών για την απόκτηση του πτυχίου τους...και φυσικά δεν εννοώ να πάει ο φοιτητής να πάει να δουλέψει στο γραφείο της μάνας του και του νονού! 10) Ερώτησης: τα γραφεία απασχόλησης στα πανεπιστήμια λειτουργούν? Τι νόημα έχουν? Τα αντίστοιχα στις US και UK (από προσωπική πείρα) είναι έτη φωτός μπροστά...μήπως να κάνετε κάποια επίσκεψη για να δείτε πως λειτουργούν?