• Σχόλιο του χρήστη 'Αμαλία Χασιώτη' | 19 Φεβρουαρίου 2019, 11:00

    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Η παράγραφος 6 του άρθρου 11 διαχωρίζει τους φοιτητές σε αυτούς που θα μπορούν να αναβαθμίσουν το πτυχίο τους σε Πανεπιστημιακό και σε αυτούς που έχουν ξεπεράσει τα 4+2 εξάμηνα. Είναι ένας άδικος διαχωρισμός καθώς δεν δίνεται δυνατότητα σε αυτούς του φοιτητές να αιτιολογήσουν τους λόγους καθυστέρησης της λήψης του πτυχίου τους. Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά τι θα γίνει με τους ήδη απόφοιτους των σχολών που περιλαμβάνονται στο σχέδιο. Γι αυτό προτείνω: -Οριστική κατάργηση της παραγράφου 6 του άρθρου 11 καθώς διαχωρίζει τους φοιτητές που για σημαντικούς λόγους δεν μπόρεσαν να τελειώσουν εντός των προβλεπόμενων ετών τις σπουδές τους και δεν τους δίνει τη δυνατότητα να λάβουν το πτυχίο του Πανεπιστημίου. -Αυτόματη ισοτίμηση των φοιτητών που έλαβαν πτυχία των εν λόγω Ανωτάτων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, μετά το 2001. Τα ΤΕΙ από το 2001 και συγκεκριμένα με τους διαδοχικούς νόμους 2916/2001, 3549/2007 και 4009/2011, καθώς και τον νόμο 4485/2017, εξομοιώθηκαν με τα Πανεπιστήμια ως προς τον σκοπό και τον ρόλο τους. Αφού λοιπόν βρίσκονται στην Ανώτατη Εκπαίδευση τότε και οι απόφοιτοι τους, λαμβάνουν πτυχία που αντιστοιχούν στο επίπεδο προσόντων (Ε.Ε.Π.) μαζί με αυτά που λαμβάνουν οι απόφοιτοι Πανεπιστημίου.