Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Παπαζαφειρόπουλος Χαράλαμπος | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι υπέρ της επιλογής προσωπικού μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Στόχος σας είναι να τοποθετείτε εκτός από τους διοριζόμενους και αναπληρωτές και ωρομισθίους μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ,να είναι επιτυχόντες στο διαγωνισμό.Πώς όμως αυτό θα γίνετε όταν στις τεχνικές ειδικότητες αλλά και στους δασκάλους παραδείγματος χάριν δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες? Υπάρχουν ειδικότητες που κάθε φορά οι επιτυχόντες ( αυτοί που περνάν τη βάση το 55 δηλαδή) είναι λιγότεροι από τις προκηρυσσόμενες θέσεις.Επομένως πως θα συμπληρώσετε τα κενά των αναπληρωτών και ωρομισθίων στα σχολεία και τα ΕΠΑΛ αφου δεν υπάρχουν άτομα επιτυχόντες? Δικιά μου άποψη είναι ότι αυτό θα πρέπει να γίνετε και από τους πινάκες προϋπηρεσίας αλλά και από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Και ο λόγος είναι ότι, αυτός που γραφεί στο διαγωνισμό 54 ή 54,50 ή 54,90 ή ακόμα και 50(και έχει στις δυο θεματικές ενότητες 50) δε νομίζω πως έχει μεγάλη διαφορά απο αυτόν που πιάνει τη βάση και διορίζεται. Και δεν νομίζω πως είναι και λογική να μείνουν τα σχολεία και τα λύκεια χωρίς καθηγητές και δασκάλους επειδή δεν υπάρχουν επιτυχόντες στο διαγωνισμό. (Γιατί άραγε δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες στο διαγωνισμό????) Αυτά ήθελα να πω γιατί το συγκεκριμένο θέμα αυτό δεν το έχω δει πουθενά να συζητείται.