• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινή' | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:10

    α)όλοι να παίρνουν τα μόρια της περιοχής στην οποία υπηρετούν. β)κάποιες περιοχές με εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες (όπως ο δημοφιλής Αι- Στράτης) να πάρουν περισσότερα μόρια των 12 γ) να συνυπολογίζεται στη μοριοδότηση και η απόσταση του τόπου υπηρεσίας σου από τον τόπο μόνιμης κατοικίας σου. Δεν είναι λογικό κάποιος που μένει στην Ανάβυσσο να παίρνει 3 μόρια για να υπηρετεί στην Ανάβυσσο αλλά αν τον στείλουν στον Πύργο που είναι πρωτεύουσα Νομού (αλλά απέχει πάνω από 300 χλμ) να παίρνει 2. β)Να δίνεται κάποια προσαύξηση για κάθε επιπλέον χρόνο που παραμένει κάποιος σε μια μακρινή περιοχή. Πχ. την πρώτη χρονια να παίρνεις 12, αν μείνεις δεύτερη να πάρεις 14, την τρίτη χρονιά 16 και ούτω καθεξής. Έτσι και τα παιδιά δεν θα αλλάζουν καθηγητές κάθε χρονιά ούτε θα φτάνει Νοέμβριος για να έχουν φιλόλογο και ο εκπαιδευτικός δεν θα έχει λόγο να ζητήσει μετάθεση παρά μόνο για την περιοχή κατοικίας του όταν συγκεντρώσει τα απαιτούμενα μόρια. γ)ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ (της τάξης των 250-300€) ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΝΙΜΟ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΣΟΥ (εφόσον βεβαια χρειάζεται να πληρώνεις ενοίκιο) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΚΤΕΛ, ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΌ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΜΟΝΙΜΟ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ Ή ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ΕΚΕΙ.