Καλησπέρα σας.Καταρχήν το σχέδιο είναι πολύ φιλόδοξο και ελπιδοφόρο γιά το μέλλον της ακριτικής Δυτικής Μακεδονίας.Είναι η καλύτερη απάντηση στα ύποπτα σχέδια εχθρών και φίλων γιά αμφισβήτηση της περιοχής αυτής και υποστήριξης ύπαρξης της δήθεν μακεδονικής μειονότητας.Το Πανεπιστήμιο θα φέρει πολύ νέο κόσμο και από το υδροκεφαλικό κέντρο στην αραιοκατοικημένη και γηράσκουσα αυτή περιοχή,όπως έγινε πριν από τριανταπέντε χρόνια στο Αιγαίο και τη Θράκη και γι'αυτό είναι αξιέπαινο.
Όμως από τη θεωρία μέχρι την πράξη υπάρχει μεγάλη απόσταση.Έτσι,θεωρώ αδιανόητη την ίδρυση τμήματος Λογοθεραπείας στην Πτολεμαϊδα και Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία στη Φλώρινα.Ο λόγος είναι ότι λειτουργούν ήδη αρκετά τέτοια τμήματα και στα πανεπιστήμια που ήδη υπάρχουν και στα πανεπιστήμια που θα προκύψουν από τις συγχωνεύσεις.Το ίδιο ισχύει και γιά το Τμήμα Μαθηματικών στην Καστοριά.Έτσι,συνεχίζεται δυστυχώς το εμπόριο ελπίδας γιά τίτλους χωρίς αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας,η οποία είναι δυστυχώς γεμάτη από νέους με τα ίδια ακριβώς προσόντα.Δεν έχουμε τόσο πολύ πληθυσμό που να παρουσιάζει σε τόσο μεγάλο βαθμό προβλήματα λόγου και άρα να ζητά τις υπηρεσίες τέτοιων επιστημόνων.Επίσης,ούτε τόσα πολλά μικρά παιδιά γιά να ζητάμε τόσους πολλούς βρεφονηπιοκόμους που βγαίνουν εξάλλου και από τα ΙΕΚ. Εκτός κι αν άλλαζε πρότυπο ανάπτυξης η χώρα μας και κάθε μάνα είχε το λιγότερο από τρία παιδιά.Αλλά αυτό δεν το πιστεύουν ούτε στο υπουργείο,γιατί αν το πίστευαν,οι πόροι γιά τα συγκεκριμένα αχρείαστα τμήματα θα πήγαιναν μόνο στην ίδρυση και λειτουργία βρεφονηπιακών σταθμών και νηπιαγωγείων γιά όλα τα ελληνόπουλα,επομένως και αυτά της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και να μη μένει εκτός κανένα!
Καλησπέρα σας.Καταρχήν το σχέδιο είναι πολύ φιλόδοξο και ελπιδοφόρο γιά το μέλλον της ακριτικής Δυτικής Μακεδονίας.Είναι η καλύτερη απάντηση στα ύποπτα σχέδια εχθρών και φίλων γιά αμφισβήτηση της περιοχής αυτής και υποστήριξης ύπαρξης της δήθεν μακεδονικής μειονότητας.Το Πανεπιστήμιο θα φέρει πολύ νέο κόσμο και από το υδροκεφαλικό κέντρο στην αραιοκατοικημένη και γηράσκουσα αυτή περιοχή,όπως έγινε πριν από τριανταπέντε χρόνια στο Αιγαίο και τη Θράκη και γι'αυτό είναι αξιέπαινο. Όμως από τη θεωρία μέχρι την πράξη υπάρχει μεγάλη απόσταση.Έτσι,θεωρώ αδιανόητη την ίδρυση τμήματος Λογοθεραπείας στην Πτολεμαϊδα και Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία στη Φλώρινα.Ο λόγος είναι ότι λειτουργούν ήδη αρκετά τέτοια τμήματα και στα πανεπιστήμια που ήδη υπάρχουν και στα πανεπιστήμια που θα προκύψουν από τις συγχωνεύσεις.Το ίδιο ισχύει και γιά το Τμήμα Μαθηματικών στην Καστοριά.Έτσι,συνεχίζεται δυστυχώς το εμπόριο ελπίδας γιά τίτλους χωρίς αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας,η οποία είναι δυστυχώς γεμάτη από νέους με τα ίδια ακριβώς προσόντα.Δεν έχουμε τόσο πολύ πληθυσμό που να παρουσιάζει σε τόσο μεγάλο βαθμό προβλήματα λόγου και άρα να ζητά τις υπηρεσίες τέτοιων επιστημόνων.Επίσης,ούτε τόσα πολλά μικρά παιδιά γιά να ζητάμε τόσους πολλούς βρεφονηπιοκόμους που βγαίνουν εξάλλου και από τα ΙΕΚ. Εκτός κι αν άλλαζε πρότυπο ανάπτυξης η χώρα μας και κάθε μάνα είχε το λιγότερο από τρία παιδιά.Αλλά αυτό δεν το πιστεύουν ούτε στο υπουργείο,γιατί αν το πίστευαν,οι πόροι γιά τα συγκεκριμένα αχρείαστα τμήματα θα πήγαιναν μόνο στην ίδρυση και λειτουργία βρεφονηπιακών σταθμών και νηπιαγωγείων γιά όλα τα ελληνόπουλα,επομένως και αυτά της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και να μη μένει εκτός κανένα!