Νομίζω ότι οι σχολές και τα αντίστοιχα τμήματά τους δε θα πρέπει να βρίσκονται διάσπαρτα μεταξύ διαφορετικών πόλεων.
Έτσι, ορθώς όλη η σχολή θετικών επιστημών βρίσκεται στην Καστοριά, αλλά για ποιό λόγο τμήματα από τη σχολή κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών να βρίσκονται διάσπαρτα μεταξύ Καστοριάς και Φλώρινας; Φρονώ ότι μια και αυτά τα τμήματα θα στελεχωθούν σε ικανό αριθμό από ήδη υπάρχοντες καθηγητές της (νέας) σχολής κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών, θα υπάρξει και διοικητική αλλά και λειτουργική δυσκολία. Οπότε ίσως θα ήταν αποδοτικότερο οι σχολές να μην έχουν τμήματά τους σε άλλες πόλεις και να βρίσκονται όλα συγκεντρωμένα στην ίδια, για την ομαλότερη λειτουργία τους.
Μην ξεχνάμε δε, ότι αρκετοί καθηγητές σε όλες τις σχολές του ΠΔΜ δεν κατοικούν στην πόλη που διδάσκουν αλλά έρχονται από άλλες πόλεις. Έτσι λοιπόν αν ενας καθηγητής έχει μάθημα στη χ σχολή στην Κοζάνη τη Δευτέρα, Καστοριά την Τρίτη και πάλι Κοζάνη την Τετάρτη και έρχεται από Θεσσαλονίκη θα επιβαρύνει το πρόγραμμά του (τόσο χρονικά όσο και οικονομικά) ιδιαίτερα.
Έτσι καταλήγω ότι είναι σωστότερο στρατηγικά, διοικητικά και οικονομικά ενδεχομένως όλα τα τμήματα μιας σχολής να είναι συγκεντρωμένα στην έδρα της σχολής.
Νομίζω ότι οι σχολές και τα αντίστοιχα τμήματά τους δε θα πρέπει να βρίσκονται διάσπαρτα μεταξύ διαφορετικών πόλεων. Έτσι, ορθώς όλη η σχολή θετικών επιστημών βρίσκεται στην Καστοριά, αλλά για ποιό λόγο τμήματα από τη σχολή κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών να βρίσκονται διάσπαρτα μεταξύ Καστοριάς και Φλώρινας; Φρονώ ότι μια και αυτά τα τμήματα θα στελεχωθούν σε ικανό αριθμό από ήδη υπάρχοντες καθηγητές της (νέας) σχολής κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών, θα υπάρξει και διοικητική αλλά και λειτουργική δυσκολία. Οπότε ίσως θα ήταν αποδοτικότερο οι σχολές να μην έχουν τμήματά τους σε άλλες πόλεις και να βρίσκονται όλα συγκεντρωμένα στην ίδια, για την ομαλότερη λειτουργία τους. Μην ξεχνάμε δε, ότι αρκετοί καθηγητές σε όλες τις σχολές του ΠΔΜ δεν κατοικούν στην πόλη που διδάσκουν αλλά έρχονται από άλλες πόλεις. Έτσι λοιπόν αν ενας καθηγητής έχει μάθημα στη χ σχολή στην Κοζάνη τη Δευτέρα, Καστοριά την Τρίτη και πάλι Κοζάνη την Τετάρτη και έρχεται από Θεσσαλονίκη θα επιβαρύνει το πρόγραμμά του (τόσο χρονικά όσο και οικονομικά) ιδιαίτερα. Έτσι καταλήγω ότι είναι σωστότερο στρατηγικά, διοικητικά και οικονομικά ενδεχομένως όλα τα τμήματα μιας σχολής να είναι συγκεντρωμένα στην έδρα της σχολής.