Το σχόλιο που ακολουθεί έχει καθαρά μεθοδολογικό / τεχνικό χαρακτήρα και δεν αγγίζει τη διαβούλευση στην ουσία της: Το παρόν κείμενο διαβούλευσης είναι γενικόλογο και οι προτάσεις που υποβάλλονται, ενώ καλύπτουν ευρύ φάσμα μεταρρυθμίσεων στην Ανώτατη Παιδεία, δεν είναι αρκετά εμπεριστατομένες και δεν προβλέπουν σχεδόν καθόλου διαδικασίες με τις οποίες θα κινηθούν οι μεταρρυθμίσεις. Χαρακτηριστικά τέτοια παραδείγματα είναι η έλλειψη μεταβατικών διατάξεων για το status τοων λεκτόρων, τα κριτήρια ανέλιξης των μελών ΔΕΠ, τη νέα δομή των σχολών ή την εξαντλητική απαρίθμιση των αρμοδιοτήτων των νέων οργάνων διοίκησης. Το ύφος και η δομή του συγκεκριμένου κειμένου σε καμία περίπτωση δεν παραπέμπει σε σχέδιο νόμου (το οποίο θα προέβλεπε όλα τα παραπάνω). Η μετατροπή του σε νομοσχέδιο απαιτεί καπιώδη εργασία πολλών εβδομάδων. Ωστόσο πιο συγεκριμένες προτάσεις είναι απαραίτητες διότι διαφορετικά δημιουργείται σύγχιση και ο καθένας αντιλαμβάνεται τα δεδομένα με τον προσωπικό του τρόπο, βάσει των (πολιτικών) καταβολών του. Για παράδειγμα, η συμμετοχή εξωπανεπιστημικών στο Συμβούλιο μπορεί να γίνει αντιληπτή είτε ως πρόσκληση επιστημονικού προσωπικοτήτων διεθνούς εμβέλειας είτε ως επιχειρηματιών που εκμεταλλεύονται, έναντι κάποιου ανταλλάγματος για το ίδρυμα, το δυναμικού του πανεπιστημίου για ίδιον ώφελος
Το σχόλιο που ακολουθεί έχει καθαρά μεθοδολογικό / τεχνικό χαρακτήρα και δεν αγγίζει τη διαβούλευση στην ουσία της: Το παρόν κείμενο διαβούλευσης είναι γενικόλογο και οι προτάσεις που υποβάλλονται, ενώ καλύπτουν ευρύ φάσμα μεταρρυθμίσεων στην Ανώτατη Παιδεία, δεν είναι αρκετά εμπεριστατομένες και δεν προβλέπουν σχεδόν καθόλου διαδικασίες με τις οποίες θα κινηθούν οι μεταρρυθμίσεις. Χαρακτηριστικά τέτοια παραδείγματα είναι η έλλειψη μεταβατικών διατάξεων για το status τοων λεκτόρων, τα κριτήρια ανέλιξης των μελών ΔΕΠ, τη νέα δομή των σχολών ή την εξαντλητική απαρίθμιση των αρμοδιοτήτων των νέων οργάνων διοίκησης. Το ύφος και η δομή του συγκεκριμένου κειμένου σε καμία περίπτωση δεν παραπέμπει σε σχέδιο νόμου (το οποίο θα προέβλεπε όλα τα παραπάνω). Η μετατροπή του σε νομοσχέδιο απαιτεί καπιώδη εργασία πολλών εβδομάδων. Ωστόσο πιο συγεκριμένες προτάσεις είναι απαραίτητες διότι διαφορετικά δημιουργείται σύγχιση και ο καθένας αντιλαμβάνεται τα δεδομένα με τον προσωπικό του τρόπο, βάσει των (πολιτικών) καταβολών του. Για παράδειγμα, η συμμετοχή εξωπανεπιστημικών στο Συμβούλιο μπορεί να γίνει αντιληπτή είτε ως πρόσκληση επιστημονικού προσωπικοτήτων διεθνούς εμβέλειας είτε ως επιχειρηματιών που εκμεταλλεύονται, έναντι κάποιου ανταλλάγματος για το ίδρυμα, το δυναμικού του πανεπιστημίου για ίδιον ώφελος