Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη athanasios | 4 Δεκεμβρίου 2010, 01:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Nεοδιοριζόμενος και Μέντορας, πρέπει να είναι μια σχέση παιδιού και γονιού, τόσο στενή και αληθινή για να είναι πραγματική. Κάθε άλλη μορφή ή προσπάθεια να είναι τυπική και υπηρεσιακή θα οδηγήσει στην κακή και ανύπαρκτη παρουσία των Συμβούλων --πρώην Επιθεωρητών. Μέντορας όμως είναι: κηδεμόνευση (όπως αυτή που ασκούν οι ενήλικες στα παιδιά;) ψυχική πίεση , εξουσία , υπεροπτική παιδευτική αποστολή του ενήλικα Μέντορα προς τον ανήλικο εκπαιδευτικό! , προκαταλήψεις των παλιών σε σχέση με τους νέους, επαγγελματισμός ακραίος -τυπικός -σκληρός , με κλιμάκωση και κατηγοριοποίηση και κοινωνικοεπαγγελματική απαξίωση ευαίσθητων και ευγενικών ανθρώπων. Η βασική αρχή του Γονέα είναι η αγάπη του προς τα παιδιά του.! Η αλήθεια είναι πριν την είσοδο στην τάξη. Εκεί χρειάζεται να αλλάξει το εργοστάσιο ώστε να εχουμε ποιότητα παραγωγής , ορθότητα, αυτοεκτήμιση και προϊόντα βελτιωμένα τα οποία θα είναι ικανά να αναπαραγουν τον εαυτό τους, ώστε να πάψουμε να εισάγουμε σπόρους απο άλλες περιοχές που δεν είναι προσαρμοσμένοι στις τοπικές συνθήκες και ιδιαιτερότητες. Η παραγωγή προϊόντων που δεν έχουν την δυνατότητα να καταναλωθούν στην περιοχη που παράγονται για να μην οδηγηθούν στις χωματερές και καταστραφούν, πρέπει να τα εξάγουμε σε άλλες χώρες.!!!