Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Σιούτας | 22 Απριλίου 2020, 21:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στη νέα διάταξη σε αντικατάσταση της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 4186/2013 οφείλει να προστεθεί σχετική διάταξη που να διευκρινίζει τα μαθήματα προσανατολισμού της Ομάδας (β) Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας και ειδικότερα αυτά των Μαθηματικών - Βιολογίας, ώστε οι μαθητές που θα επιλέξουν τη Βιολογία να διδάσκονται ΚΑΙ Μαθηματικά, κατά το πρότυπο όλων των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών. Εναλλακτικά, τα μαθηματικά οφείλουν να προστεθούν ως μάθημα γενικής παιδείας για τις Ομάδες που δεν συμπεριλαμβάνεται στα μαθήματα προσανατολισμού, καθώς η Ελλάδα αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να μην υφίσταται διδασκαλία Μαθηματικών στην τελευταία τάξη του αντίστοιχου Λυκείου, [ενώ π.χ. περιλαμβάνεται η διδασκαλία ξένης γλώσσας 2 ωρών (σημ. δ' παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 4186/2013), για την οποία προβλέπεται η διδασκαλία της πλέον από το Νηπιαγωγείο].