Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Σιατραβάνη | 22 Απριλίου 2020, 21:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αφού δίνεται τη δυνατότητα από την ομάδα προσανατολισμού Θετικών σπουδών και Υγείας να επιλέγουν πεδίο/σχολές (επιλέγοντας διαφορετικό μάθημα, Μαθηματικά/Βιολογία αντίστοιχα) γιατί δεν δίνεται την ίδια δυνατότητα στην ομάδα Ανθρωπιστικών σπουδών να επιλέγουν σχολές, επιλέγοντας μάθημα, Λατινικά/Κοινωνιολογία; Έτσι θα εξασφαλίζατε την ίδια δυνατότητα στους μαθητές αλλά και την ουσιαστική προετοιμασία τους για το μάθημα που θα χρειαστούν πιο πολύ στις σπουδές τους; Γιατί αν γίνει καταμέτρηση σε ποιες σχολές χρειάζονται Λατινικά θα βρεθείτε προ εκπλήξεως (σε σχέση με την Κοινωνιολογία)