Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Θεολόγος Τσιγάρος | 22 Απριλίου 2020, 21:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 7. Παράγραφος 4: "" ορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας σε δύο (2) μαθήματα ανά Σχολή ή Τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση..." Σωστή η πρόνοια να ορίζεται ο συντελεστής βαρύτητας ανά Σχολή ή Τμήμα. Αν θέλω να σπουδάσω Μαθηματικός, τα μαθηματικά πρέπει να έχουν τον ψηλό συντελεστή. Αν θέλω να σπουδάσω Χημικός, η Χημεία πρέπει να έχει τον ψηλό συντελεστή. Ομως, πώς θα υπολογίζεται το σύνολο μορίων του υποψηφίου; Με άλλο σύνολο μορίων θα διεκδικεί είσοδο σε Τμήμα Μαθηματικών και με άλλο σύνολο μόριων σε Τμήμα Χημείας; Κάθε υποψήφιος θα έχει πολλά σύνολα μορίων, τόσα όσα και τα συναφή Τμήματα στα οποία διεκδικεί είσοδο;