Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Σ. | 22 Απριλίου 2020, 21:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη από μέρους σας η αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας με τα Λατινικά. Αντίκειται τόσο στη σημερινή συγκυρία όπου καλείται τους πολίτες να δεχτούν τις κρατικές επιταγές και να αναγνωρίσουν την ατομική ευθύνη που επηρεάζει το δημόσιο συμφέρον και την κοινή ωφέλεια. Ψηφίσαμε έναν Πρωθυπουργό με Κοινωνικές και Πολιτικές σπουδές στο Χάρβαρντ για να καταργήσει και να αντικαταστήσει τις ίδιες του τις εκπαιδευτικές καταβολές, αντί να τις ενισχύσει; Πιέζεστε τόσο πολύ από τους φιλολόγους και ενδίδετε προστάγματα τους; Διότι δεν υπάρχει λογική εξήγηση για το εγχείρημα σας αυτό, να καταργήσετε την επιστήμη των επιστημών, ειδικότερα σε μία συγκυρία με πρωτοφανή φαινόμενα κοινωνικών αλλαγών και προβλημάτων τα οποία ενίσχυσε η πανδημία. Σε όλα τα προγράμματα σπουδών να σας ενημερώσω καθώς δεν θα το γνωρίζετε, πως υπάρχει μάθημα κοινωνιολογίας ανεξαρτήτως σχολής και ειδικότητας. Ως και στην Ιατρική υπάρχει μάθημα «Κοινωνιολογία της Υγείας». Εσείς λοιπόν δεν βρίσκεται λόγο ύπαρξης της κοινωνιολογίας στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, όταν δεσπόζει παντού σε αντίθεση με τα Λατινικά που μόνο η φιλολογία και περιφραστικά η Νομική χρησιμοποιούν; Κυριοι, είμαστε κι εμείς επιστήμονες επενδύσαμε σε αυτή τη χώρα χρόνο και χρήμα και το αποτέλεσμα είναι να μη μας βρίσκεται θέση στην εργασιακή πραγματικότητα; Μας κατακεραυνώσατε στον πίνακα της ειδικής αγωγής με την εισβολή ενός τμήματος χωρίς συνάφεια, εξισώσατε τα κολέγια με τα πανεπιστήμια προς ενίσχυση της οικονομίας και τώρα μας πετάτε από την εκπαίδευση ως αχρείαστους; Δεν έχουμε θέση ούτε σαν πέμπτο (5ο) μάθημα; Αν είναι έτσι γιατί δεν προχωράτε και στην κατάργηση των τμημάτων Κοινωνιολογίας σε όλη την επικράτεια; Με τι κίνητρο μία οικογένεια να χρηματοδοτήσει τις σπουδές του παιδιού της στην Ελλάδα ενώ κάλλιστα μπορεί με τα ίδια και λιγότερα χρήματα μπορεί να πληρώσει για ένα πτυχίο στη Βουλγαρία το οποίο θα έχει περισσότερο αντίκρισμα; Τέλος μπορεί η παιδεία να υφίσταται αλλαγές κάθε φορά που την πολιτική εξουσία αναλαμβάνει διαφορετική δύναμη; Τελεί όλη αυτή η κατάσταση που εσείς διαμορφώνετε υπό όρους δικαιολογημένης εμπιστοσύνης, ο πολίτης δηλαδή μπορεί να προγραμματίσει την ανάπτυξη της προσωπικότητας του η παιδεία έχει μετατρέπει σε διελκυστίνδα πολιτικών συμφερόντων; Οφείλετε να σταθμίσετε καλύτερα τις παραμέτρους ενός τέτοιου εγχειρήματος προτου φτάσει να ψηφιστεί στη Βουλή. Αυτά τα φαινόμενα είναι πρωτοφανή για μία ευρωπαϊκή χώρα στην οποία οι κλασσικές σπουδές είναι παντελώς αδύναμες όταν ο πολίτης δεν γνωρίζει το ρόλο του και δεν δύναται να ερμηνεύσει την πραγματικότητα.