Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δημητριάδης Γιώργος | 22 Απριλίου 2020, 21:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Με τα επτάωρα κατεύθυνσης στη Γ λυκείου για πρώτη φορά μπορέσαμε να συναγωνιστούμε σε διδακτικό έργο τα φροντιστήρια και να στηρίξουμε πραγματικά όσα παιδιά δεν πηγαίνανε φροντιστήριο. 2. Εφόσον ενοποιηθούν οι 2 κατευθύνσεις, να χωρίζονται τα τμήματα τις ώρες μαθηματικών/βιολογίας. Είναι αποκρουστικό να διδάσκονται βαριά μαθηματικά/βιολογία μαθητές Γ λυκείου που δεν ενδιαφέρονται. 3. Να ληφθεί υπόψη ότι τα μαθήματα με μονές ώρες ( λ.χ 3ωρα) δημιουργούν προβλήματα συμπλήρωσης ωραρίου.