Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μηλιοπούλου Χρυσάνθη | 22 Απριλίου 2020, 22:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να ενημερωθώ με επιχειρηματολογία πώς το μάθημα της κοινωνιολογίας δεν θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα για την κοινωνική εξέλιξη των μαθητών για την ενδυνάμωση τους σε διάφορα κοινωνικά προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν και την σωστή προετοιμασία τους ως υπεύθυνοι πολίτες μελλοντικά; Σε μια κοινωνία με έντονα τα ζητήματα του ρατσισμού και του σχολικού εκφοβισμού αναρωτιέμαι αν αυτή η πρωτοβουλία είναι αυτό που ζητάμε από τους μελλοντικούς μας πολίτες; Επιπλέον ποιο μάθημα θα μπορούσε να αντικαταστήσει ισάξια την κοινωνιολογία;