• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμητρα Π' | 26 Νοεμβρίου 2009, 11:16

    Για να γίνουν ριζικές αλλαγές και να υπάρχει αξιοκρατία χρειάζονται τολμηρές αποφάσεις που σίγουρα θα θιγούν κάποιες ομάδες ανθρώπων, όπως άλλωστε συμβαίνει σε περιόδους αλλαγών...Είναι πολύ δύσκολο να μιλήσει καθένας από μας αντικειμενικά, γιατί καθένας εκφράζει τη γνώμη του με βάση τι θα τον βόλευε εκείνον πραγματικά. Προφανής αδικία φυσικά είναι χιλιάδες εξ ημών να δίνουμε ασεπ κάθε 2 χρόνια με πολύ κόπο, να έχουμε επιτυχίες και τα μόρια αυτά να βλέπουμε με το πέρασμα των χρόνων να "χάνονται"... Αδικία είναι και για τους συναδέλφους που με την επετηρίδα θα διορίζονταν και τώρα είναι στην αβεβαιότητα... Είναι τόσες οι τρύπες στο σύστημα που πρέπει να κλείσουν που το θεωρώ αδύνατο να "βολέψει" και να εξυπηρετήσει όλους μας... Το να δίνουμε ΟΛΟΙ ασεπ είναι κάπως δίκαιο, αν και διαφωνώ εντελώς με την ύπαρξη αυτού του διαγωνισμου΄, μιας και δεν κρίνει την καταλληλότητα ενός εκπαιδευτικού. Οπότε, αφού όπως φαίνεται προς τα 'κει οδεύουμε: Η ύλη του ασεπ να είναι σαφής και να περιοριστεί σε συγκεκριμένα συγγράματα,και τι καλύτερο σε αυτά που πρόκειται να διδάξουμε(για να μη θησαυρίσουν έτσι κι άλλοι εκδοτικοί οικοι)ώστε να ξέρουμε ότι αν διαβάσουμε θα πετύχουμε σίγουρα και ΤΕΛΟΣ!!!!Να πάψουν να υπάρχουν τα πανεπιστημιακά φροντιστήρια-ξεφτίλα-που θησαυρίζουν εις βάρος τόσων απελπισμένων ανθρώπων... (Τι θα μας κάνετε μετά τόσους επιτυχόντες βέβαια?) Τα θέματα να είναι ΣΩΣΤΑ και όχι να επιλέγονται "στο πόδι" και μετά να υπάρχουν τόσα λάθη...που ο μόνος που την πληρώνει για τα λάθη αυτά είναι ο υποψήφιος!!! Θέλετε διαφάνεις? Να δημοσιευετε τις απαντήσεις των διαγωνισμών σε όλες τις θεματικές ενότητες και στα ανάπτυξης και να επιτρέπεται να δούμε το γραπτο μας-χωρίς να πληρώνουμε, αρκετά έχουμε πληρώσει κάθε 2 χρόνια το 20ευρω-και αν υπάρχει λάθος στη διόρθωση να αλλάζει ο βαθμός....ποιο το νόημα να πληρώσεις να δεις το γραπτό σου και απλά να δικαιωθείς ηθικά?(καλά κάτι είναι και αυτό).... Να μετρήσουν αναδρομικά και οι προηγούμενες επιτυχίες σε ασεπ και τα μόρια από αυτούς να είναι σταθερά, να νιώθεις ότι έδωσες πέρασες θυσίασες πολύ χρόνο αλλά κάτι σου έμεινε... Βέβαια και πάλι κάποιος με βαθμό κοντά στη βάση είναι "παραλίγο ικάνός" ενώ κάποιος δάσκαλος με βαθμό ούτε καν στη βάση, αναπληρωτ΄ς είναι ικανός? Πήγατε να κάνετε το 1998 κάτι για να βελτιωθεί η κατάσταση και τώρα είναι χειρότερα από ποτέ. Να βρεθεί κάποιος τρόπος να μετράει και η παλαιότητα του πτυχίου...κρίμα να είναι άνθρωποι τόσα χρόνια στην αγωνία... Η προϋπηρεσία στα φροντιστήρια γιατί να μη μετράει?Αν μη τι άλλο αυτή κι αν έιναι "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ"...αφού ξέρουμε πόσα τμήματα ΠΔΣ "φαντάσματα" έχουν προσφέρει προϋπηρεσία σε πολλούς...ή αναπληρωτές σε σχολεία που εκτελούν χρέη γραμματέων... Επίσης γιατί να είναι ακόμη στα σχολεία μας τόσοι καθηγητές ανώ των 60?Ούτε τα παιδιά τους θέλουν....Προτείνετε τους εθελουσία έξοδο με πλήρη σύνταξη, να ανανεωθεί λίγο το εκπαιδευτικό προσωπικό και να ανοίξουν και θέσεις εργασίας... Η πραγματική μου πρόταση βέβαια δεν είναι όλα τα παραπάνω, αλλά με βάση τα ισχύοντα τα γράφω... Το δικαιότερο για όλους θα ήταν να δοθούν περισσότερα χρήματα για την παιδεία -που να τα βρούμε????- περισσότερα σχολεία, μικρότερος αριθμός μαθητών ανά τάξη, άρα περισσότεροι διορισμοί... Και το "ΣΩΣΤΟ" ολοήμερο σχολείο (και όχι το baby siter) σε όλες τις βαθμίδες θα βοηθούσε να υπάρχουν περισσότεροι διορισμοί... Μουσική? Εικαστικά?Αθλητισμός? Πού είναι όλα αυτά στα σχολεία μας? Άλλωστε το ζητούμενο όλων μας αυτό είναι, να ξέρουμε ότι κοπιάσαμε να σπουδάσουμε κάτι που θέλαμε και αγαπούσαμε....ας έρθει η ώρα που θα εξασκήσουμε αυτό το επάγγελμα με συνθήκες ανθρώπινες και με σιγουριά για το μέλλον μας... Δώστε μας κάτι να ελπίζουμε πραγματικά με ένα σύστημα δικαιο...είμαστε παααααααρα πολλοί άνεργοι- σπουδασμένοι- αγχωμένοι- αγανακτισμένοι.... Αλλά αν δε μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο, χρήματα δε θα υπάρξουν...οπότε γυρνάμε στο χάος που ΄ηδη υπάρχει... Σας κούρασα όλους, με συγχωρείτε.