Όσον αφορά το μάθημα Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, πρέπει πρώτα να εξασφαλισθεί ο εκσυγχρονισμός υλικο-τεχνικών υποδομών. Ύστερα, να γίνει υποχρεωτικό μάθημα για όλες τις ομάδες προσανατολισμού. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ομάδα προσανατολισμού θα πρέπει να έχει το αντίστοιχο βιβλίο πληροφορικής. Όσοι μαθητές θέλουν να εισαχθούν σε Τμήματα Πληροφορικής θα πρέπει να εισάγονται αποκλειστικά και μόνον μέσα από την Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής. Επίσης, οι μαθητές της ομάδας αυτής θα πρέπει να διδάσκονται βασικές αρχές Άλγεβρας Boole καθώς και να διδάσκονται κάποια γλώσσα προγραμματισμού και όχι ψευδογλώσσα. Είναι σύνηθες φαινόμενο μαθητές από ΓΕ.Λ. να μην μπορούν να κατανοήσουν το μάθημα Λογική / Ψηφιακή Σχεδίαση και μαθήματα Γλωσσών Προγραμματισμού του Α΄έτους σπουδών.
Όσον αφορά το μάθημα Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, πρέπει πρώτα να εξασφαλισθεί ο εκσυγχρονισμός υλικο-τεχνικών υποδομών. Ύστερα, να γίνει υποχρεωτικό μάθημα για όλες τις ομάδες προσανατολισμού. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ομάδα προσανατολισμού θα πρέπει να έχει το αντίστοιχο βιβλίο πληροφορικής. Όσοι μαθητές θέλουν να εισαχθούν σε Τμήματα Πληροφορικής θα πρέπει να εισάγονται αποκλειστικά και μόνον μέσα από την Ομάδα Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής. Επίσης, οι μαθητές της ομάδας αυτής θα πρέπει να διδάσκονται βασικές αρχές Άλγεβρας Boole καθώς και να διδάσκονται κάποια γλώσσα προγραμματισμού και όχι ψευδογλώσσα. Είναι σύνηθες φαινόμενο μαθητές από ΓΕ.Λ. να μην μπορούν να κατανοήσουν το μάθημα Λογική / Ψηφιακή Σχεδίαση και μαθήματα Γλωσσών Προγραμματισμού του Α΄έτους σπουδών.