Επιτέλους! Μια από τις καλύτερες προτάσεις των τελευταίων ετών για την παιδεία , που συμβαδίζει πλήρως με τα σύγχρονα ερευνητικά και επιστημονικά δεδομένα στο χώρο της εκμάθησης ξένης γλώσσας. Πολύ σημαντική η υποστήριξη του εγχειρήματος απο εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) καθώς απαιτείται προσεκτικός σχεδιασμός και σε βάθος γνώση του αντικειμένου και του τρόπου προσεγγισής του. Η συνεργασία με τη νηπιαγωγό είναι επίσης θετκή καθώς έτσι διασφαλίζεται η ενιαία φύση της παιδαγωγικής διαδικασίας στο νηπιαγωγείο (ακόμα πιο αποτελεσματική θα ήταν πιθανή προτεραιότητα απασχόλησης εκπ/κων Αγγλικής με πτυχίο νηπιαγωγού), ενώ η πρόταση εισαγωγής θεματικών ενοτήτων και όχι διακριτού γνωστικού αντικειμένου συμβάλλει επίσης σε αυτή την κατεύθυνση. Προσωπικά, όντας απόφοιτη Αγγλικής Γλώσσας και Φιλ/ας και Παιδαγωγικού προοσχολικής Αγωγής και εκπ/σης με μεταπτυχιακό στις επιστήμες της Αγωγής-Διδακτική γλώσσας και 15 ετή εμπειρία στα δημόσια σχολεία αποτιμώ την συγκεκριμένη πρόταση ως απολύτως θετική αλλά και εφικτή.
Επιτέλους! Μια από τις καλύτερες προτάσεις των τελευταίων ετών για την παιδεία , που συμβαδίζει πλήρως με τα σύγχρονα ερευνητικά και επιστημονικά δεδομένα στο χώρο της εκμάθησης ξένης γλώσσας. Πολύ σημαντική η υποστήριξη του εγχειρήματος απο εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) καθώς απαιτείται προσεκτικός σχεδιασμός και σε βάθος γνώση του αντικειμένου και του τρόπου προσεγγισής του. Η συνεργασία με τη νηπιαγωγό είναι επίσης θετκή καθώς έτσι διασφαλίζεται η ενιαία φύση της παιδαγωγικής διαδικασίας στο νηπιαγωγείο (ακόμα πιο αποτελεσματική θα ήταν πιθανή προτεραιότητα απασχόλησης εκπ/κων Αγγλικής με πτυχίο νηπιαγωγού), ενώ η πρόταση εισαγωγής θεματικών ενοτήτων και όχι διακριτού γνωστικού αντικειμένου συμβάλλει επίσης σε αυτή την κατεύθυνση. Προσωπικά, όντας απόφοιτη Αγγλικής Γλώσσας και Φιλ/ας και Παιδαγωγικού προοσχολικής Αγωγής και εκπ/σης με μεταπτυχιακό στις επιστήμες της Αγωγής-Διδακτική γλώσσας και 15 ετή εμπειρία στα δημόσια σχολεία αποτιμώ την συγκεκριμένη πρόταση ως απολύτως θετική αλλά και εφικτή.