Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σ.Β. | 22 Απριλίου 2020, 23:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H πολυετής εμπειρία μου έχει καταδείξει τα παρακάτω: 1)Είναι πολλές οι 35 διδακτικές ώρες την εβδομάδα για τους έφηβους μαθητές της Α και Β Λυκείου. (Πρόταση: Να διατεθούν το λιγότερο 7 ώρες σε ενισχυτική διδασκαλία ή σε ενασχόληση με τέχνες, πολιτισμό και αθλητισμό). 2)Είναι απαραίτητο το "μάθημα" Ερευνητικές Εργασίες" στο Λύκειο. (Πρόταση: Να διατηρηθεί το δίωρο στην Α΄Λυκείου και να αναπτυχθεί σε δίωρο στη Β΄Λυκείου). 3)Είναι κοινός τόπος ότι στην Γ΄Λυκείου οι μαθητές ενδιαφέρονται μόνο για τα μαθήματα προσανατολισμού. (Πρόταση: Να παραμείνει στην Γ΄τάξη ο ίδιος αριθμός ωρών για τα μαθήματα γενικής παιδείας και για τα μαθήματα προσανατολισμού. Αποδεκτή η αλλαγή για το μάθημα των Λατινικών).