Η καλύτερη δυνατή ανάπτυξη των μαθητικών δεξιοτήτων στα Σχολεία γίνεται με τους εκπαιδευτικούς Εικαστικών του κλάδου ΠΕ08.
Ειδικότερα οι απόφοιτοι των Σχολών Καλών Τεχνών Αθηνών και Θεσ/νίκης με πενταετή (5) φοίτηση έχουν την αρτιότερη κατάρτιση για το μάθημα των Εικαστικών στα πλαίσια της Αισθητικής Αγωγής.Οι αντίστοιχες Σχολές του εξωτερικού δεν απαιτούν εισαγωγικές εξετάσεις και έχουν λιγότερα χρόνια σπουδών,με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν σε απλές ασκήσεις του μαθήματος π.χ.σχέδιο στον Σχολικό πίνακα ενός πολύ απλού θέματος.
Χαρακτηριστικά να αναφέρω ,όπως σίγουρα σας είναι ήδη γνωστό, η εκτύπωση έτοιμων σχεδίων αμφιβόλου ποιότητας από το διαδίκτυο συμβαίνει σε καθημερινή βάση από όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς ,χωρίς να έχουν καμία γνώση επί του αντικειμένου και αγνοούν το τελικό σκοπό ή μαθητικό στόχο.
Σε καθημερινή βάση η εύκολη λύση είναι να ζητούν να ζωγραφίσουν οι μαθητές ελεύθερα θέματα και να βάλουν χρώματα σε φωτοτυπίες απλά και μόνο για να περάσει ο χρόνος στις σχολικές αίθουσες χωρίς να μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά και με νόημα τους μαθητές.
Μην παρακάμπτετε τους εκπαιδευτικούς Εικαστικών ΠΕ08 ,η αδιαφορία των αρμοδίων έχει οδηγήσει στην ψευδαίσθηση πως ο καθένας μπορεί να αναπτύξει τις δεξιότητες των μαθητών μέσα από το μάθημα της ζωγραφικής.
Η καλύτερη δυνατή ανάπτυξη των μαθητικών δεξιοτήτων στα Σχολεία γίνεται με τους εκπαιδευτικούς Εικαστικών του κλάδου ΠΕ08. Ειδικότερα οι απόφοιτοι των Σχολών Καλών Τεχνών Αθηνών και Θεσ/νίκης με πενταετή (5) φοίτηση έχουν την αρτιότερη κατάρτιση για το μάθημα των Εικαστικών στα πλαίσια της Αισθητικής Αγωγής.Οι αντίστοιχες Σχολές του εξωτερικού δεν απαιτούν εισαγωγικές εξετάσεις και έχουν λιγότερα χρόνια σπουδών,με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν σε απλές ασκήσεις του μαθήματος π.χ.σχέδιο στον Σχολικό πίνακα ενός πολύ απλού θέματος. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ,όπως σίγουρα σας είναι ήδη γνωστό, η εκτύπωση έτοιμων σχεδίων αμφιβόλου ποιότητας από το διαδίκτυο συμβαίνει σε καθημερινή βάση από όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς ,χωρίς να έχουν καμία γνώση επί του αντικειμένου και αγνοούν το τελικό σκοπό ή μαθητικό στόχο. Σε καθημερινή βάση η εύκολη λύση είναι να ζητούν να ζωγραφίσουν οι μαθητές ελεύθερα θέματα και να βάλουν χρώματα σε φωτοτυπίες απλά και μόνο για να περάσει ο χρόνος στις σχολικές αίθουσες χωρίς να μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά και με νόημα τους μαθητές. Μην παρακάμπτετε τους εκπαιδευτικούς Εικαστικών ΠΕ08 ,η αδιαφορία των αρμοδίων έχει οδηγήσει στην ψευδαίσθηση πως ο καθένας μπορεί να αναπτύξει τις δεξιότητες των μαθητών μέσα από το μάθημα της ζωγραφικής.