Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Στράτος | 22 Απριλίου 2020, 23:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι διατάξεις που αφορούν τη "Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού Λυκείου"(Άρθρο 7) περιέχουν ασάφειες. Παραπέμπουν σε δύο παλαιότερους νόμους τους οποίους τροποποιούν: τον 4186/2013 και τον 4610/2019. Δημιουργείται όμως ασάφεια ως προς τα μαθήματα και τις ώρες που θα διδάσκονται στην κάθε τάξη. Για παράδειγμα στη Γ΄ τάξη αναφέρεται ότι "Οι μαθητές, εκτός από τα μαθήματα γενικής παιδείας, παρακολουθούν υποχρεωτικά και τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού που επιλέγουν". Δεν διευκρινίζεται όμως ούτε ποια είναι τα μαθήματα Γενικής ούτε πόσες ώρες θα διδάσκεται το κάθε μάθημα Γενικής και το κάθε μάθημα Προσανατολισμού. Παρόμοια ασάφεια υπάρχει και για τις δύο άλλες τάξεις (Α΄ και Β΄). Αναφέρεται ο συνολικός αριθμός ωρών μαθημάτων εβδομαδιαία (35) αλλά όχι η κατανομή τους ανα μάθημα. Να περιμένουμε τον καθορισμό των μαθημάτων του Ωρολογίου Προγράμματος με Υπουργική Απόφαση; Ή πρέπει να υπάρξει σαφής τροποποίηση της διάταξης; Γιατί στον νόμο 4186/2013 του οποίου διατάξεις τροποποιούνται με το τωρινό πολυνομοσχέδιο, είναι σαφής η αναφορά στα μαθήματα και τις ώρες διδασκαλίας κάθε μαθήματος.