Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φαρκωνας Νικηφορος | 22 Απριλίου 2020, 23:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την αφαίρεση της κοινωνιολογίας από τις πανελλαδικές εξετάσεις, παραθέτω την άποψη της μαθήτριάς μου, Μ.Π, για τη χρησιμότητα της κοινωνιολογίας. "Εχω να πω οτι η κοινωνιολογια εχει ενα κρυφο ενδιαφερον τελικα. Η κοινωνιολογικη φαντασια και σκεψη που εχουμε δομήσει αποτελει πλεον ενα εργαλείο για να κατανοησουμε καλυτερα τον κοσμο γυρω μας, να εντοπιζουμε τα αρνητικα και τα θετικα των καταστασεων . Παραλληλα ειναι και η αμυνα μας σε καθε ψεύτικο προτυπο και σε καθε προκαταληψη ή υπεραπλουστευμενη ερμηνεια. Εκ πρωτης οψεως φαινεται αρκετα βαρετο μαθημα ομως μετα απο λιγους μηνες ενασχόλησης συνειδητοποιησα οτι ειναι ισως και το μοναδικο που μας μαθαινει(με τον τροπο που το κανουμε εμεις) να αγαπαμε τον εαυτο μας και τον κοσμο γενικοτερα, να θελουμε να βελτιωσουμε εμας αλλα και τους γυρω μας . Να μην αρκούμαστε σε ο,τι μας δειχνουν αλλα να ψαχνουμε μονοι μας τι ισχυει ή οχι και αυτο ειναι που πρεπει να κανουμε και στην ζωη μας. Δεν ειναι απλως μια καλη προετοιμασία για τις πανελλήνιες ειναι μια καλη προετοιμασια για την μερα μετα τις πανελλαδικες και για οσες μερες θα ερθουν. Ειναι πλουραλιστικο μαθημα και αφορα στο συνολο κανει το εγω εμεις και νιωθεις οτι καπου ανηκεις και οτι δεν επικρατει το χαος που ο καθενας θελει να πιστευουμε πως επικρατει. Μεσα στο μαθημα ακούγονται πολλες αποψεις και μεσα στο βιβλιο υπαρχουν διαφορετικες οπτικες για θεματα που ανταποκρινονται στην συγχρονη πραγματικοτητα, ολες οι οπτικες ειναι σημαντικες ετσι θα μπορεσουμε να υιοθετήσουμε τις μεν να απορριψουμε τις δε. Δεν μπορω να πω πως ειναι τα λατινικα καλυτερα και δεν ξερω αν θα με συνεφεραν γιατι δεν εχω ερθει σε επαφη με το μαθημα οποτε δεν θεωρω οτι μπορω να το κρινω αυτο , θα ηταν αερολογια. Ειναι ενα μαθημα που με εχει βοηθησει να εξελιχθω σαν ανθρωπος, να αμφισβητώ , να μην φοβαμαι να πω την γνωμη , να μην ντρέπομαι για τον εαυτο μου και να βλεπω την ουσια του πράγματος και οχι την εικονα του. Εαν δεν υπηρχε αυτη η πιεση της παπαγαλιας θεωρω θα ηταν οχι μονο χρησιμο αλλα και απαραίτητο σε ολες τις κατευθυνσεις. Οσον αφορα στις εξετασεις το δικαιο για να αποφευχθουν καθε ειδους διαφωνιες θα ηταν ,ιδανικα, να υπαρξει η δυνατοτητα επιλογής." Ας γεμίσουμε με τις δικές τους και τις δικές μας ιστορίες της τάξης.