Kαλό θα ήταν κάποτε να συμμετέχουν και τα ίδια τα παιδιά στις αξιολογήσεις.
Περισσότεροι από τους μισούς καθηγητές δεν είναι για να διδάσκουν μέσα σε τάξεις.Χρειάζονται τεστ όχι μόνο γνώσεων αλλά και ψυχολογικά.
Δεν αντέχουν την πίεση των παιδιών.
Και έτσι καμία ουσιαστική αλλαγή δεν θα μπορέσει να γίνει
Kαλό θα ήταν κάποτε να συμμετέχουν και τα ίδια τα παιδιά στις αξιολογήσεις. Περισσότεροι από τους μισούς καθηγητές δεν είναι για να διδάσκουν μέσα σε τάξεις.Χρειάζονται τεστ όχι μόνο γνώσεων αλλά και ψυχολογικά. Δεν αντέχουν την πίεση των παιδιών. Και έτσι καμία ουσιαστική αλλαγή δεν θα μπορέσει να γίνει