Αρ 42
Η επαναφορά των δυσπρόσιτων δεν νομίζω ότι θα αποτελέσει κίνητρο αλλά θα συνεχίσει στρεβλώσεις, θα αποτελέσει πεδίο αντιπαράθεσης και δημιουργίας αδικιών.
1) Στην ειδική πρόσκληση τα πιθανά κενά δυσπρόσιτων περιοχών θα πρέπει να έχουν ήδη αναρτηθεί οπωσδήποτε σε προηγούμενη φάση και να μην έχουν καλυφθεί σε κάποια από τις προηγηθείσες φάσεις ειδάλλως τίθεται σοβαρό θέμα διαφάνειας.
2) Στην ενισχυτική διδασκαλία, σε άλλες συμβάσεις μειωμένου ωραρίου, ωρομισθίου είναι πολύ πιο εύκολο να εργασθεί κάποιος από την περιοχή δεδομένου του μεγάλου οικονομικού κόστους να καλυφθεί το ενοίκιο από κάποιον άλλο εκπαιδευτικό που δεν είναι από την περιοχή μια κι ο μισθός είναι πολύ μικρότερος
Αλήθεια πόσο δίκαιο είναι κάποιος να δουλεύει κοντά στο σπίτι του και να παίρνει και διπλά μόρια?
Αυτό αποτελεί ίση μεταχείριση?
3) Στα δυσπρόσιτα είναι και εκκλησιαστικά λύκεια όπου εκεί στην διαδικασία της πρόσληψης αναπληρωτή δεν ισχύει ο αξιολογικός πίνακας κατάταξης αλλά η πρόσληψη γίνεται από την εκάστοτε εκκλησιαστική αρχή
Αλήθεια πόσο δίκαιο ήταν (είχα στείλε σχετικά mail τότε) να προσλαμβάνεται στο ίδιο δυσπρόσιτο εκκλησιαστικό λύκειο ο ίδιος καθηγητής για 3 συνεχόμενες χρονιές?!
Γιατί διατηρείτε αυτή την στρέβλωση?
Αν πράγματι θέλετε να δώσετε κίνητρα για να καλυφθούν και οι θέσεις των δυσπρόσιτων αυτά μπορούν πολύ εύκολα να είναι οικονομικά
Ίσως μια μεγάλη προσαύξηση του μισθού, επιπλέον ΜΚ για εκείνη την σχολική χρονιά, δωρεάν ενοίκιο, μειωμένη τιμή εισιτηρίων 'η ακόμα και δωρεάν μετάβαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας τουλάχιστον Πάσχα και Χριστούγεννα, φορολογικές απαλλαγές κατά το παράδειγμα των κατοίκων παραμεθόριων περιοχών κλπ
Αρ 42 Η επαναφορά των δυσπρόσιτων δεν νομίζω ότι θα αποτελέσει κίνητρο αλλά θα συνεχίσει στρεβλώσεις, θα αποτελέσει πεδίο αντιπαράθεσης και δημιουργίας αδικιών. 1) Στην ειδική πρόσκληση τα πιθανά κενά δυσπρόσιτων περιοχών θα πρέπει να έχουν ήδη αναρτηθεί οπωσδήποτε σε προηγούμενη φάση και να μην έχουν καλυφθεί σε κάποια από τις προηγηθείσες φάσεις ειδάλλως τίθεται σοβαρό θέμα διαφάνειας. 2) Στην ενισχυτική διδασκαλία, σε άλλες συμβάσεις μειωμένου ωραρίου, ωρομισθίου είναι πολύ πιο εύκολο να εργασθεί κάποιος από την περιοχή δεδομένου του μεγάλου οικονομικού κόστους να καλυφθεί το ενοίκιο από κάποιον άλλο εκπαιδευτικό που δεν είναι από την περιοχή μια κι ο μισθός είναι πολύ μικρότερος Αλήθεια πόσο δίκαιο είναι κάποιος να δουλεύει κοντά στο σπίτι του και να παίρνει και διπλά μόρια? Αυτό αποτελεί ίση μεταχείριση? 3) Στα δυσπρόσιτα είναι και εκκλησιαστικά λύκεια όπου εκεί στην διαδικασία της πρόσληψης αναπληρωτή δεν ισχύει ο αξιολογικός πίνακας κατάταξης αλλά η πρόσληψη γίνεται από την εκάστοτε εκκλησιαστική αρχή Αλήθεια πόσο δίκαιο ήταν (είχα στείλε σχετικά mail τότε) να προσλαμβάνεται στο ίδιο δυσπρόσιτο εκκλησιαστικό λύκειο ο ίδιος καθηγητής για 3 συνεχόμενες χρονιές?! Γιατί διατηρείτε αυτή την στρέβλωση? Αν πράγματι θέλετε να δώσετε κίνητρα για να καλυφθούν και οι θέσεις των δυσπρόσιτων αυτά μπορούν πολύ εύκολα να είναι οικονομικά Ίσως μια μεγάλη προσαύξηση του μισθού, επιπλέον ΜΚ για εκείνη την σχολική χρονιά, δωρεάν ενοίκιο, μειωμένη τιμή εισιτηρίων 'η ακόμα και δωρεάν μετάβαση στον τόπο μόνιμης κατοικίας τουλάχιστον Πάσχα και Χριστούγεννα, φορολογικές απαλλαγές κατά το παράδειγμα των κατοίκων παραμεθόριων περιοχών κλπ