Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ιερεμίας | 22 Απριλίου 2020, 23:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ξεκάθαρη η σημασία και προσφορά του μαθήματος της Κοινωνιολογίας στη σύγχρονη Κοινωνιολογική Σκέψη και Πρακτική... Είναι προφανές ότι η αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας δημιουργεί μεγάλο κενό στη γνώση, στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και γενικότερα στην εξέλιξη των ανθρωπιστικών επιστημών... Επίσης κατά γενική ομολογία των μαθητών βελτιώνεται και η επίδοσή τους στο μάθημα της Έκθεσης... Κατά τη γνώμη μου αποτελεί σαφή υποβάθμιση του γνωστικού επιπέδου των μαθητών της Γ΄ Λυκείου η επανένταξη του μαθήματος των Λατινικών στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα... Πραγματικά κρίμα... ΠΡΟΤΑΣΗ : Να είναι και τα δύο ως πανελλαδικώς εξεταζόμενα και να επιλέγει ο μαθητής /ρια ένα από τα δύο (δηλ. Κοινωνιολογία ή Λατινικά)...