Θα ήθελα να κάνω ένα γενικό σχόλιο. Δεν θα πρέπει τα μαθήματα στο λύκειο να χωρίζονται σε δύο κατηγορίες δηλ. αυτά που εξετάζονται γραπτά τον Ιούνιο και αυτά που δεν εξετάζονται. Έτσι δημιουργούνται μαθήματα "δύο ταχυτήτων" τα σημαντικά και τα ασήμαντα. Όπως και εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων. Ούτως ή άλλως οι μαθητές επιλέγουν τα μαθήματα που δίνουν βαρύτητα ανάλογα με την κατεύθυνση που επιλέγουν. Οπότε ας μην υποβιβάζουμε από μόνοι μας κι άλλο κάποια μαθήματα. Ελπίζω να έγινα κατανοητή.
Όσο για το Γυμνάσιο θα ήταν καλύτερα να υπάρχει μια βαθμιαία αύξηση των μαθημάτων που εξετάζονται τον Ιούνιο. Οι μαθητές της Α γυμ. λόγω έλλειψης εμπειρίας από επαναληπτικές εξετάσεις έχουν αυξημένο άγχος. Άρα καλό είναι να εξετάζονται μόνο σε 4 μαθήματα. Στην Β' γυμ μπορούν να γίνουν 6 κ.ο.κ
Θα ήθελα να κάνω ένα γενικό σχόλιο. Δεν θα πρέπει τα μαθήματα στο λύκειο να χωρίζονται σε δύο κατηγορίες δηλ. αυτά που εξετάζονται γραπτά τον Ιούνιο και αυτά που δεν εξετάζονται. Έτσι δημιουργούνται μαθήματα "δύο ταχυτήτων" τα σημαντικά και τα ασήμαντα. Όπως και εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων. Ούτως ή άλλως οι μαθητές επιλέγουν τα μαθήματα που δίνουν βαρύτητα ανάλογα με την κατεύθυνση που επιλέγουν. Οπότε ας μην υποβιβάζουμε από μόνοι μας κι άλλο κάποια μαθήματα. Ελπίζω να έγινα κατανοητή. Όσο για το Γυμνάσιο θα ήταν καλύτερα να υπάρχει μια βαθμιαία αύξηση των μαθημάτων που εξετάζονται τον Ιούνιο. Οι μαθητές της Α γυμ. λόγω έλλειψης εμπειρίας από επαναληπτικές εξετάσεις έχουν αυξημένο άγχος. Άρα καλό είναι να εξετάζονται μόνο σε 4 μαθήματα. Στην Β' γυμ μπορούν να γίνουν 6 κ.ο.κ